SurSilden Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Hjelp!!!! Min bestevenninne gjennom 11 år skal gifte seg i mai. Så utdrikningslaget holdes i slutten av mars/april ei gang. Hun er ei som ikke ønsker å bli dritt ut, vil at det skal være en koselig minnerik dag sammen med venninner. Vi blir 10 stk om alle kommer. Alkoholen ønsker hun å innta på kvelden, men noe på dagen blir det likevel Det eneste som er fast bestemt er frokost her hos meg, og en pakkelek på kvelden hvor hver gjest tar med seg en ting som gjesten og bruden har en historie ifra. Ellers er jeg HELT blank!!! Har sendt en forespørsel til et spa for å høre litt... Utdrikningslaget trenger heller ikke å robbe folk for penger..... Hjelp??? Hva gjorde du i ditt som var gøy, eller var med på som var artig, Vi er alt fra 23-27 år.
Gjest saya Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Spa er jo gull da, det er jo utrolig deilig. Eller hvis hun er glad i sånt, paintball m.m? Mange har forskjellige kurs, cupcakes, sjokoladelaging, vinsmaking?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Gjør det billig og enkelt. Ha fokus på at gjestene ikke skal være nødt til å bruke tusenvis av kroner på det her bryllupet. 2
Stormborn Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Gjør det billig og enkelt. Ha fokus på at gjestene ikke skal være nødt til å bruke tusenvis av kroner på det her bryllupet. For en gangs skyld enig med Gjest... 3
SurSilden Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2014 Gjør det billig og enkelt. Ha fokus på at gjestene ikke skal være nødt til å bruke tusenvis av kroner på det her bryllupet. Står det " utdrikningslaget trenger ikke å robbe folk for penger "
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 For en gangs skyld enig med Gjest... Wow, jeg må gå å ta meg en whisky, for det her er for meget for meg.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Står det " utdrikningslaget trenger ikke å robbe folk for penger " Godt. ....
SurSilden Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2014 Tar gjerne i mot flere tips/erfaringer
Teardrop Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Aner ikke hvor i landet du bor, men om du bor i nærheten av en storby er mulighetene uendelige! Husk å tenk på hva som passer bruden! Og viktigst av alt, om bruden absolutt ikke vil drites ut, så IKKE gjør det, jeg har lest så utrolig mange forumtråder der brudene er missfornøyde og lei seg over sitt eget utdrikkningslag fordi de blei driti ut masse. Husker spesiellt en tråd der det sto: "Jeg tenker tilbake på mitt utdrikkningslag med skrekk, jeg blei driti ut hele tiden og det eneste jeg likte var middagen på kvelden" Det var såå trist å lese! Noen ideer: Tesmaking Sjokoladesmaking på freia? Vinsmaking Et stopp på en bar for et par drinker Ølsmaking Makeup kurs Bartenderkurs Matkurs Fotoshoot med alle eller kun brud. Noen morsomme og noen seriøse Spille inn CD Middag på kvelden Show/teater Dansekurs/pooldance Limmo Tur innom kondomeriet Selge roser for 10kr stk Helikopter Fallskjerm Strikkhopp Rebus bruden må løse for å komme til neste stopp. Prøv å finn på noe som er spesilet for denne dagen, noe dere ikke kommer til å gjøre igjen sammen med den gjengen med det første eller andre. Husk at dagen går utrolig fort når man har det gøy, så pass på å ikke planlegg for mye så dere må stresse fra sted til sted. Det er ikke koselig. Planlegg heller et par store ting, og ha noen småting i backup om dere skulle fått bedre tid enn planlagt. Jeg føler med deg, jeg arrangerte et utdrikkningslag i desember! Lykke til med planleggingen! 2
KatteLatte Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 I et par utdrikningslag jeg har vært i har forloveren intervjuet brudgommen på forhånd. Spørsmål til ham har vært om bruden, og har gått i alt fra hva øyenfargen hennes er, hvilken stilling som er favoritt i senga, hvor mange barn hun ønsker seg osv. Når filmen blir spilt av blir den stoppet etter hvert spørsmål, før han rekker å svare. Bruden skal da både gjette hva han har svart, og si hva som er riktig svar. Gjetter hun feil på hva han har svart, så må hun drikke (eller får minuspoeng e.l.). Dette har vært veldig gøy begge gangene, og jo mer kreative spørsmålene er, jo bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Alle forteller noe drøyt om seg selv på forhånd, enten seksuelt, noe teit de har gjort på fylla, den gangen de dumma seg fullstendig ut framfor hele klassen, osv. Du printer ut alle historiene på en lapp, alle får utdelt en lapp hver og må fortelle historien som om den var sin egen. Bruden skal prøve å finne ut hvem sin historie det er. Ellers er det vel bare fantasien som setter grenser for aktiviteter og kurs. Det er fint å velge ut i fra brudens interesser. Er hun interessert i fart og spenning, eller er spa hennes ting? Du har fått listet opp mange fine over her. Jeg vil legge til curling, padling, båltur, rafting, aktiviteter/lek på ski dersom det er sne. Jeg er enig i at det ikke er noe kult å stresse fra sted til sted. Frokost hjemme hos deg, en aktivitet, lunsj, et kurs, middag og så vors/drikking hjemme hos noen igjen er for mange mer enn nok. Anonymous poster hash: 44328...0f6
Kardinal Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Jeg hadde digget en dag som vi gjorde noe morsomt sammen! Sumobryting med disse svære draktene f.eks Og noe sosialt og godt i glasset på kvelden. Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde fått utdrikingslag Haha!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 http://www.ravnafloke.com/index.php/component/k2/item/78-lekeland Anonymous poster hash: 4d595...870
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Jeg er uenig med de som foreslår spa og sånne ting. Da blir det bare bruden og evt. forloveren som får gjøre det (pga pris), mens de andre venter. De gøyeste utdrikningslagene er de som har aktiviteter som alle får være med på og som er inkluderende. Det gøyeste utdrikningslaget jeg har vært i har inkludert dette: -Brud blir vekket med sprudelvann -Forkost hos bruden. Gjestene dekker bord og sånn mens bruden får ta en kjapp dusj og sminke seg. (Bruk pappfat og plastglass og papirduk). Folk har med seg egen drikke, men forlover har også kjøpt inn sprudlevann på deling. Juice og melk til de som ønsker det selvsagt. -Aktivitet (i ett tilfelle var det poledancingkurs, det var utrolig gøy selv om verken forlover eller brud var typen til å gjøre/komme på slikt) -Lunsj hos bruden eller venninne eller ute (alt etter vær) med diverse aktiviteter (pakkelek for eksempel). Fremdeles cava og folk har egen drikke. Folk må være flinke til å hjelpe til å rydde opp og evt. vaske opp. Men pappfat og sånt er greit her også, så blir det ikke så mye å vaske og sånt etterpå. Lunsj blir laget dagen før slik at det bare er å ta det frem. -Dra på hyttetur med diverse aktiviteter som rebus og stafett. Inkluderer alkohol selvsagt - forlover har handlet inn på forhånd. -Mat - forlover har handlet inn på forhånd. -Drikkeleker og spørsmålsrunde der brudgom har svart på en del spørsmål og så må bruden svare på de samme. Chips og snacks er selvsagt nødvendig. Det kjekkeste er når det er en fin flyt av alkohol slik at man hele tiden er litt pussa. Kan jo økes utover de sene natttimene selvsagt. Anonymous poster hash: aede4...9d7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 I det ene utdrikningslaget jeg har vært på ble vi bedt om å ta med hver vår truse slik at bruden etter hvert skulle gjette hvem som var hvem sin (når man hadde samlet sammen alle trusene i en haug). Dessverre, i vårt tilfelle, klarte bruden å se at en av oss hadde med seg en ekstra truse (og kommenterte dette høyt foran alle) før vi rakk å gjennomføre det. Anonymous poster hash: 05acb...004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå