Gå til innhold

Orgasme via brystvortene....

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fått orgasme/utløsning fullt påkledd uten noen som helst berøring samtidig som jeg så på tv hos/med to kompiser. Dette var kun ved hjelp av fantasering og.....HASJ! :smoke: Jeg var ganske stein, og jeg kan også nevne at hasj uten tvil gir vinger til fantasien. I psykologiboka mi (har nettopp strøket psykologi grunnfag..) er det også nevnt noe som kalles "fantasyprone people" disse defineres med at de kan få orgasme uten noen som helst form for ytre stimulering. Dette fordi de har en veldig rik og "ekte"(de lever seg bedre inn i fantasien) fantasi. ca 1-2% av befolkningen er "fantasyprone people" Det er mulig jeg er "kvasi-fantasyprone", jeg har alltid "levd i min egen verden" og dagdrømmer ekstremt mye, og når jeg dagdrømmer lever jeg meg såpass inn i det at jeg ikke får med meg noe som helst av det som skjer rundt meg kan også prate høyt til folk i dagdrømmene mine :oops: (VELDIG flaut). når jeg har lagt meg, kan jeg noen ganger også få VELDIG klare bilder i hodet og "høre" rare lyder som bare jeg hører. Mange tror sikkert nå at jeg er en tulling som har spist for mye syre, men jeg er faktisk av dem som bare har røyket hasj. og jeg røyker bare en gang i blant. Jeg har alltid hvert sånn.

Kim22

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har fått orgasme/utløsning fullt påkledd uten noen som helst berøring samtidig som jeg så på tv hos/med to kompiser. Dette var kun ved hjelp av fantasering og.....HASJ!  :smoke: Jeg var ganske stein, og jeg kan også nevne at hasj uten tvil gir vinger til fantasien.  I psykologiboka mi (har nettopp strøket psykologi grunnfag..) er det også nevnt noe som kalles "fantasyprone people" disse defineres med at de kan få orgasme uten noen som helst form for ytre stimulering. Dette fordi de har en veldig rik og "ekte"(de lever seg bedre inn i fantasien) fantasi. ca 1-2% av befolkningen er "fantasyprone people" Det er mulig jeg er "kvasi-fantasyprone", jeg har alltid "levd i min egen verden" og dagdrømmer ekstremt mye, og når jeg dagdrømmer lever jeg meg såpass inn i det at jeg ikke får med meg noe som helst av det som skjer rundt meg kan også prate høyt til folk i dagdrømmene mine  :oops: (VELDIG flaut). når jeg har lagt meg, kan jeg noen ganger også få VELDIG klare bilder i hodet og "høre" rare lyder som bare jeg hører. Mange tror sikkert nå at jeg er en tulling som har spist for mye syre, men jeg er faktisk av dem som bare har røyket hasj. og jeg røyker bare en gang i blant. Jeg har alltid hvert sånn.

Kim22

For en lettelse at du strøk til psykologi grunnfag....

Gjest Anonymous
Skrevet

Venus_minus skrev: For en lettelse at du strøk til psykologi grunnfag....

Med min fantasi og min intelligens (sist jeg tok en iqtest fikk jeg 145) kunne jeg gjort mye for psykologien.. Jeg gadd bare ikke å lese, eller gå på forelesninger. Derfor skal jeg studere musikk til høsten, noe som jeg egentlig alltid har drømt om.. Da blir du vel ikke bekymret lenger, blir du vel? Bare et lite spørsmål; hvis du tror jeg er loco eller noe, hva er det du prøver å oppnå med den kommentaren din? Jeg vil heller si at det er du som ikke burde bli psykolog. Hva hvis jeg var veldig usikker på om jeg var gal eller ikke, (det er faktisk veldig vanlig blant psykologistudenter) og i desperasjon drepte meg selv (hyppigste dødsårsak for folk i min alder..) etter å ha fått den kommentaren din slengt i trynet. Men det har kanskje ikke noe å si ettersom jeg(i ditt forsøplede sinn) er hasjrøyker og/eller gal? MAO: Det virker som jeg slår deg som ustabil/gal; hvorfor kommer du da med den kommentaren.. Det er ikke sånt man sier til folk med en skrall mental helse..

Og hvis det er hasjen som er så ille; Er du klar over hvor mange som røyker hasj? og ikke minst hvor mange som røyker MYE mere enn meg?

Blir jeg nødt til å sitere meg selv?

Hilsen kim salabim..

• 13 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 17.5.2004 den 3.40, Gjest gjest1 skrev:

Må sikkert øve i mange år, så hvis du fremdels er her i - la oss si 2017 så skal jeg gi deg oppskriften... :ler:

Jeg har egentlig ingenting å bidra med i denne 13 år gamle tråden, men jeg måtte bare sitere dette innlegget... :ler:

Vi er nå i den (den gangen innlegget ble skrevet, 17.05.2004) fjerne fremtid, nemlig 2017... :ler: fant du oppskriften, etter alle disse årene med øving? :ler:

Anonymkode: 68873...a0a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...