Lillehuldra Skrevet 4. januar 2014 #1 Del Skrevet 4. januar 2014 Bestemoren min fyller 80 år, og skal få en fin gave. Problemet er bare at jeg egentlig ikke kjenner henne, og har ikke sett henne på 20 år. Jeg aner ikke hvordan hun har det hjemme hos seg, så noe til hjemmet er vel uaktuelt. Hun er ganske sprek for alderen. Noen som har et godt tips eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Del Skrevet 4. januar 2014 Fotpleie med godt stell og massasje! Anonymous poster hash: 019f3...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillehuldra Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 4. januar 2014 Fotpleie med godt stell og massasje! Anonymous poster hash: 019f3...38f Takk, det var et fint tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Del Skrevet 4. januar 2014 Gode kremer for ansikt og kropp! Eldre unner seg sjeldent den type produkter. Min bestemor (RIP) elsket kremene fra Body Shop. Anonymous poster hash: edb92...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 4. januar 2014 #5 Del Skrevet 4. januar 2014 Det spørs jo på hvor mye kr du har tenkt å gi, eller om du skal spleise på gaven sammen med andre. Men noen forslag kan være: En god ansiktskrem og/eller håndkrem Lydbok En god og varm cardiganjakke En opplevelse i form av kinobilletter, restaurantbesøk o.l. Et fotoalbum om henne fra fødsel til i dag hvis hun ikke har det fra før 1 års abonnement på et eller annet blad 1 års abonnement på frisk frukt på døren 1 års abonnement på ferske middagsråvarer levert på døren IPad ( en på 82 år i vår familie sitter masse på IPaden sin hver dag - enkel måte å få lest avis osv på) Forøvrig tenker jeg at folk flest i hennes alder har mer enn nok av lysestaker og sånne ting, og at de heller setter pris på type opplevelse/ bruksgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skygge Skrevet 4. januar 2014 #6 Del Skrevet 4. januar 2014 Eldre har som regel alt de trenger, men som de over sier: velværeprodukter og opplevelse er forbruksvare og vil sikkert bli godt likt. Et annet tips er å fylle en kurv med gode spisbare varer. Spekemat, god sjokolade,kanskje en flaske vin osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. januar 2014 #7 Del Skrevet 5. januar 2014 Ting som kan spises eller opplevelsesgaver er som regel perfekte gaver til eldre mennesker som "har alt". Bestemoren min blir kjempeglad når hun får te av meg, for jeg har åpenbart truffet spikeren på hodet med de tetypene jeg har valgt til henne. Eller en skinke til jul. Hun elsker å småspise litt skinke i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 5. januar 2014 #8 Del Skrevet 5. januar 2014 Eldre har som regel alt de trenger, men som de over sier: velværeprodukter og opplevelse er forbruksvare og vil sikkert bli godt likt. Et annet tips er å fylle en kurv med gode spisbare varer. Spekemat, god sjokolade,kanskje en flaske vin osv. Dette tipset likte jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå