Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine er skilt, og etter å ha vært på feiring på nyttårsaften, var det meningen å besøke faren min. Jeg tok med meg min beste venninne, noe som skulle vise seg å få helt uforutsette konsekvenser. Vi kom inn ganske påseilede, og de to fikk umiddelbart en god tone. Jeg var sliten og bestemte meg for å legge meg, mens de satt og snakket sammen i sofaen. Utpå natten ble jeg tørst, og gikk til kjøleskapet for å få meg noe å drikke. Jeg hørte noen mistenkelige lyder, og gikk ut i stua. Der fikk jeg se noe jeg ikke trodde. Han lå over henne i sofaen, skjørtet hennes var trukket opp og dressbuksen hans var trukket ned. Jeg ble så forfjamset at jeg spurte hva de gjorde, og fikk beskjed om å gå ut til de var ferdige. Jeg gikk inn på kjøkkenet mens det begynte å knirke i sofaen. Jeg forsøkte å få dem til å stoppe ved å skramle ekstra med koppene og gå rundt, men de holdt bare ufortrødent på. Tilslutt ble jeg lei, og satte meg hevndirrende ned mens de tydeligvis avsluttet der inne. De fomlet med klærne sine, og da de var ferdig påkledd fikk jeg komme inn. Han sa at de bare hadde hatt litt uskyldig moro, og at det ikke var noe å ta på vei for. Venninnen min var tydelig ille berørt og unngikk øyenkontakt. Det er noen år siden hun hadde et forhold, men måtte hun av alle ting ligge med faren min? Jeg forsøkte å kjefte og være sur, men han var strålende fornøyd. Han ville ha en runde til, så jeg fikk beskjed om å legge meg. Jeg trodde ikke det jeg hørte og trampet ut. Sent på natten kom hun for å legge seg. De hvisket og tisket til hverandre. "Tror du hun er sur." Jeg har ikke snakket nevneverdig med dem etter dette. Det føles som om begge er besudlet for meg. Når jeg tenker på henne, ser jeg for meg at han ligger med penisen sin inni henne, og når jeg tenker på ham, får jeg for meg at barndommen min er ødelagt. Er jeg bare sjalu og vrang som ikke tåler at folk har seg? Hvordan får jeg et normalt forhold til dem etter dette? Det verste vil være om de fortsetter å holde på bak ryggen min :grine:

Anonymous poster hash: 87273...f5f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fy f***.

NEI du overdriver ikke!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Åh fysøren, stakkars, en :klem: til deg! Vis dem at det ikke er greit, spesielt faren din, som virker som tidenes største tulling (unnskyld, måtte bare si det).

Anonymous poster hash: 24b13...4fe
  • Liker 5
Skrevet

:hakeslepp:

Du overdriver ikke! Det der hadde jeg aldri godtatt. Hadde han vært broren din hadde det vært en annen sak, men dette er din FAR. Jeg hadde ikke tolerert det.

Klem til deg!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herremin.. Du overdriver ikke! Greit at det er vanlig at voksene folk har seg, men en far skal da ikke oppføre seg slik i nærveret av sine barn? Uansett alder på avkommet!

Jeg syns situasjonen hadde vært anderledes om faren din hadde funnet vennina de på byen og tatt henne med hjem uten at du har vært til stede. Men gudogfader når han ber deg gå ut av rommet slik at han får gjøre seg ferdig?! Æsjogfysjameg, kan aldri i verden se for meg at min egne far ville gjort noe slikt.

Aner ikke hva jeg ville gjort eller hva du burde gjøre... Vil bare gi deg en klem og si at du IKKE overdriver ved å ha slike følelser som du har

Anonymous poster hash: ee103...3a4
  • Liker 3
Gjest Morgun
Skrevet

Hvorfor ødelegger dette barndommen din, TS?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi en far skal stå for trygghet, og ikke ligge med venninnene dine?

Skrevet

Hvor gamle er dere TS?

AnonymBruker
Skrevet

I midten av tjueårene. Uansett har jeg ikke noen sanksjonsmulighter overfor ham, bortsett fra å nekte å se ham. Så langt vil jeg ikke gå. Blir meningsløst å kreve en unnskyldning også, siden han egentlig ikke er lei seg i det hele tatt.

Gjest snoopy_93
Skrevet

1. Hvor gammle er du og venninnen din? Og hvor gammel er faren din?

2. Fy faen! Hadde min far hatt seg med min bestevenninne hadde jeg forvist dem fra flokken og levd som ensom ulv frivillig. Hadde skaffet meg psykolog for å komme meg over det og for å takle traumene.

Gir deg en stor klem, TS!

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Irrlys, mod.

Gjest Blondie65
Skrevet

Nei, du overdriver ikke.

1. Foreldre skal ikke ha sex foran barna sine.

2. Sex med barnas venner er også "no-no", men det barna ikke vet om er forsåvidt foreldrenes sak. Foran deg og med din viten er bare rett og slett ekkelt. Hva feiler det faren din?

3. Hva faen feiler det venninnen din?

Hva gjør du nå? Hold avstand en stund. Til venninnen din, kanskje avslutte vennskapet. Til din far, så lang tid det tar før du ikke får bilder i hodet bare du tenker på han.

:klem:

AnonymBruker
Skrevet

De er begge voksne mennesker, og det er snerpete å ikke unne de litt kos.

Anonymous poster hash: 6a93e...f79

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg hadde kutta ut både faren og venninna tvert om jeg var deg.

AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 74420...cc5

AnonymBruker
Skrevet

Så ekkelt!! Hadde det vært min far og min bestevenninne så hadde jeg virkelig vist de at jeg var sur og forbanna og dette var uaksebtabelt!!

Hold avstånd og vis du er sur, og la de komme til deg med unnskyldning.

En ting er at de hadde sex da du kom inn på stua, en helt annen ting er å be deg gå så de fikk gjøre seg ferdig. De burde blitt brydde og kjapt kledd på seg, ikke be deg gå ut.

Og iallefall ikke be deg gå å legge deg fordi han ville ha en omgang til! Eier han ikke respekt overfor sin egen datter?

Jeg hadde holdt avstand til de kom med en skikkelig unnskyldning.

Anonymous poster hash: e6071...a10
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er sant er det helt sinnsykt. Og faren din ... Fy faen for en gris! For en utrolig ekkel mann!! Ble helt kvalm nå! Stakkar deg, og moren din, som har vært sammen med han der..

Anonymous poster hash: b0f59...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...