coozii Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er sammen med en gutt som bor mange timer unna pga han går på skole der.. Han går 2. året der, og skal gå 3. også. Vi er med hverandre omtrent 1 gang i måneden. Og når vi ikke er med hverandre så snakker vi nesten aldri :'( Vi snakker sånn 2-3 ganger i uka på facebook, skype osv. Men det er alltid jeg som tar intiativ til samtalene. Jeg prøver å ikke snakke med han så ofte, føler jeg maser på han da. Jeg går rundt og savner han og tenker på han hele tiden.. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre! Vil ikke miste han, men vil ikke være i et forhold der vi nesten ikke er med hverandre og ser hverandre... Men er så utroolig glad i han! såå, hva burde jeg gjøre???
Gjest Wei Wei Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Har du sagt dette til ham? Har dere vært sammen lenge? Jeg syns ikke du skal slå opp med det første. Prøv å reparere forholdet først.
coozii Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Har du sagt dette til ham? Har dere vært sammen lenge? Jeg syns ikke du skal slå opp med det første. Prøv å reparere forholdet først. Jeg har sagt til ham at det er dumt at det alltid er jeg som starter samtalene osv, men han har sagt at han har så lite tid der, men jeg ser ofte at han er pålogget på facebook... Vi har vert sammen i litt over 6 mnd Endret 4. januar 2014 av coozii
Gjest Wei Wei Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har sagt til ham at det er dumt at det alltid er jeg som starter samtalene osv, men han har sagt at han har så lite tid der, men jeg ser ofte at han er pålogget på facebook... Vi har vert sammen i litt over 6 mnd Da har han vel ikke behovet å prate oftere. Jeg syns du bør vurdere hvor behagelig denne følelsen er for deg. Føler du at dette plager deg og du ikke kan endre situasjonen, så kan du slå opp. Bare husk at den første perioden uten han ikke blir noe enklere.
nico. Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Det beste er vel å fortelle ham hva du føler med det første:) Så kan du vel se hva han sier til det, og ta det derfra? Blir jo dumt å slå opp sånn uten videre
coozii Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2014 Det beste er vel å fortelle ham hva du føler med det første:) Så kan du vel se hva han sier til det, og ta det derfra? Blir jo dumt å slå opp sånn uten videre men vi har snakt mye om det at han skal gå 3. året, og om det kommer til å fungere. så det er jo også en grunn til at jeg ikke vet om jeg orker mer.. Vil liksom ikke være i et forhold der jeg nesten ikke kommuniserer med gutten, men alikevel må holde meg unna andre gutter når jeg er på fest osv..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 men vi har snakt mye om det at han skal gå 3. året, og om det kommer til å fungere. så det er jo også en grunn til at jeg ikke vet om jeg orker mer.. Vil liksom ikke være i et forhold der jeg nesten ikke kommuniserer med gutten, men alikevel må holde meg unna andre gutter når jeg er på fest osv.. Men går han på skole i utlandet eller i Norge? Hvis han går på skole i Norge kan du vel kanskje ta toget osv hvis du vil møte han oftere? Ellers er det som andre her sier, greit å ta det opp med han. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 28742...fcd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har sagt til ham at det er dumt at det alltid er jeg som starter samtalene osv, men han har sagt at han har så lite tid der, men jeg ser ofte at han er pålogget på facebook... Vi har vert sammen i litt over 6 mnd Dere kan jo prøve å bruke snapchat for å holde litt mer kontakt, det er ikke slik at han studere 24/7... er ikke sikker på om dette hjelper da men prøv Anonymous poster hash: 341d6...b7d
Tvist Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Menn har mindre behov for å kommunisere, det er helt normalt og behøver ikke å bety noe som helst.
coozii Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Men går han på skole i utlandet eller i Norge? Hvis han går på skole i Norge kan du vel kanskje ta toget osv hvis du vil møte han oftere? Ellers er det som andre her sier, greit å ta det opp med han. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 28742...fcd Han går på skole i Norge, men det er ikke alltid det passer for han siden han trener ofte der, og har konkurranser (går på toppidrett), og så koster det fra 500-1000 kr en vei... edit: er 17 år begge to Endret 5. januar 2014 av coozii
Steinar40 Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Jeg ville aldri anbefale noen et langdistanseforhold. Da skal begge være veldig sikre på hva de vil. Tviler sterkt på at dette gjelder her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå