AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg må nesten le av meg selv.. De siste månedene har jeg datet en flott mann, som er veldig ærlig og stabil. Dette er noe helt annet enn jeg er vant til. I dag sendte han meg f.eks en melding, og spurte om jeg ville komme til han i kveld. Jeg svarte ja, og sa at vi skulle snakkes senere. Så hørte jeg ingenting, og stresset lenge over at han ikke hadde gitt meg noe tidspunkt eller mer informasjon . For en time siden sendte jeg en melding, og spurte når han ville ha besøk. Da svarte han bare "kom når du vil du Du er alltid velkommen hit, det vet du". Han er så ukomplisert og enkel, ingen spill. Vet ikke hvordan jeg skal takle det.... Anonymous poster hash: 50f50...e58 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Hva med å slappe av og kose deg? Anonymous poster hash: ba40c...621 12
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har det sånn jeg også, haha. Gikk fra en fyr som ikke gjorde annet enn drama og dårlig oppførsel, til denne fyren som er easy og behagelig. Jeg elsker det Har vært med han i 8 måneder, og ingen dårlige episoder eller styr. Eksen var styr allerede på 3 måned. Anonymous poster hash: 52a8a...7db 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Ps. Nyt det Anonymous poster hash: 52a8a...7db 4
Gjest Morgun Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Hvorfor gjør det at han er avslappa at du blir stressa?
Pinkee Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Jeg kan overta han hvis han blir for mye stress altså Skjønner litt hva du mener, er jo helt unormalt med en avslappet og ærlig mann. Pust dypt, og aksepter at du har funnet noe unikt, og NYT det.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Skjønner hva du mener. Har alltid møtt gutter som har spilt spill, men min nåværende samboer er så snill og ærlig og rett frem. I starten gikk jeg bare å venta på at noe skulle gå galt Anonymous poster hash: 10a24...7ff
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Jeg må nesten le av meg selv.. De siste månedene har jeg datet en flott mann, som er veldig ærlig og stabil. Dette er noe helt annet enn jeg er vant til. I dag sendte han meg f.eks en melding, og spurte om jeg ville komme til han i kveld. Jeg svarte ja, og sa at vi skulle snakkes senere. Så hørte jeg ingenting, og stresset lenge over at han ikke hadde gitt meg noe tidspunkt eller mer informasjon . For en time siden sendte jeg en melding, og spurte når han ville ha besøk. Da svarte han bare "kom når du vil du Du er alltid velkommen hit, det vet du". Han er så ukomplisert og enkel, ingen spill. Vet ikke hvordan jeg skal takle det.... Anonymous poster hash: 50f50...e58 Du burde svart: Ja det vil jeg gjerne. Når skal jeg komme? Det vil spare deg for mye selvlaget stress Anonymous poster hash: c2adf...b7b 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er vel en slik mann selv om det er en kvinne jeg liker, ser ikke helt problemet? Om du lurer på når du skal komme, så spør du når du får svaret så slipper du å gå å lure på det Men, ikke misbruk det. At en mann er enkel betyr ikke nødvendigvis at han godtar at andre utnytter det. Anonymous poster hash: 46081...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er vel en slik mann selv om det er en kvinne jeg liker, ser ikke helt problemet? Om du lurer på når du skal komme, så spør du når du får svaret så slipper du å gå å lure på det Men, ikke misbruk det. At en mann er enkel betyr ikke nødvendigvis at han godtar at andre utnytter det. Anonymous poster hash: 46081...c8f Jeg tror ofte at man blir enkle fordi man har opplevd dramatiske mennesker tidligere? Det er i hvertfall sånn med meg og han jeg dater. Begge to har vært sammen med personer som har skapt litt mer uharmoni enn ønskelig, og nå får vi endelig slappe av og tenke litt på andre ting! Hadde aldri latt meg bli utnyttet i hvertfall, og tror ikke daten min heller hadde orket enda mer tullete mennesker. Anonymous poster hash: 52a8a...7db 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er vel en slik mann selv om det er en kvinne jeg liker, ser ikke helt problemet? Om du lurer på når du skal komme, så spør du når du får svaret så slipper du å gå å lure på det Men, ikke misbruk det. At en mann er enkel betyr ikke nødvendigvis at han godtar at andre utnytter det. Anonymous poster hash: 46081...c8f Hvordan skulle noen utnytte det mener du? Anonymous poster hash: 1708b...174
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Jeg tror ofte at man blir enkle fordi man har opplevd dramatiske mennesker tidligere? Det er i hvertfall sånn med meg og han jeg dater. Begge to har vært sammen med personer som har skapt litt mer uharmoni enn ønskelig, og nå får vi endelig slappe av og tenke litt på andre ting! Hadde aldri latt meg bli utnyttet i hvertfall, og tror ikke daten min heller hadde orket enda mer tullete mennesker. Anonymous poster hash: 52a8a...7db Stemmer ikke for min del Anonymous poster hash: 7e541...739
Gjest Mr. Toad Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Jeg må nesten le av meg selv.. De siste månedene har jeg datet en flott mann, som er veldig ærlig og stabil. Dette er noe helt annet enn jeg er vant til. I dag sendte han meg f.eks en melding, og spurte om jeg ville komme til han i kveld. Jeg svarte ja, og sa at vi skulle snakkes senere. Så hørte jeg ingenting, og stresset lenge over at han ikke hadde gitt meg noe tidspunkt eller mer informasjon . For en time siden sendte jeg en melding, og spurte når han ville ha besøk. Da svarte han bare "kom når du vil du Du er alltid velkommen hit, det vet du". Han er så ukomplisert og enkel, ingen spill. Vet ikke hvordan jeg skal takle det.... Anonymous poster hash: 50f50...e58 Kan jeg få nummeret hans? Kunne trengt et kurs i slik atferd.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Han er så ukomplisert og enkel, ingen spill. Vet ikke hvordan jeg skal takle det.... Anonymous poster hash: 50f50...e58 Skjønner ikke at du skal klage over dette... Anonymous poster hash: 1c87c...59d
Mr.Omg Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Slapp av og nyt det! Finnes ikke noe som er verre enn å date noen som er så kompliserte at de lager kaos og drama pga småting
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Kvinnfolk i ett nøtteskall Er det ikke drama, så er det kjedelig. 4
Stinelin Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Mannen min er helt lik, har aldri vært noe spill eller komplikasjoner. Herlig! I starten gikk jeg ofte og lurte på når det ville skjære seg. Nå er vi gift og har to barn, og jeg har sluttet å bekymre meg.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Ah, NYT NYT NYT! Anonymous poster hash: b719c...bf7
Avalon Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Kan kjenne meg igjen i det. Min samboer er slik, og det forvirret meg veldig i starten, fordi jeg ikke var vant til det. Det jeg var vant til, var mannfolk som kysset meg veldig raskt, og etter veldig kort tid ville finne ut hvordan undertøyet mitt så ut. Han her derimot (samboeren min) var ikke slik. Jeg stresset vel også en liten stund, helt til det gikk opp for meg hvorfor det forvirret meg. Nyt det, det er sjeldent og helt herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå