AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Har sett filmen i kveld og i begynnelsen på den første øya er det ei lita jente som blir igjen mens faren blir med båten for å finne mora. Senere er jenta med i båten! Hvordan kom hun seg dit? Gikk jeg glipp av noe? Anonymous poster hash: 8f025...935
Silfen Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Har sett filmen i kveld og i begynnelsen på den første øya er det ei lita jente som blir igjen mens faren blir med båten for å finne mora. Senere er jenta med i båten! Hvordan kom hun seg dit? Gikk jeg glipp av noe?Anonymous poster hash: 8f025...935 Hun gjemte seg ombord.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Hun gjemte seg ombord. Ok takk, må ha vært når ungen min avleda meg litt Anonymous poster hash: 8f025...935
Silfen Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Ok takk, må ha vært når ungen min avleda meg litt Anonymous poster hash: 8f025...935 Vi får ikke se det.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Vi får ikke se det. Vi fikk se da hun plutselig dukket opp på skipet, en av mannskapet kommenterte at de hadde en blindpassasjer, og alle ble overrasket, så TS gikk glipp av akkurat det. Anonymous poster hash: 2ff2e...e52
Silfen Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Ja, men vi får ikke se at hun stikker av og gjemmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå