lealon Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Hei, jeg har fått Schlatters etter å ha trent en del.. Det å utføre intervaller på tredemøllen blir veldig smertefullt, så jeg har sluttet med det.. Det jeg lurte på var om du visste om hva jeg kan gjøre for å forsette med treningen for å gå ned i fettprosent og hvilke øvelser jeg burde gjøre for å forebygge skaden? Hadde satt stor pris på svar!!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Svømming?Anonymous poster hash: 5a755...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg fikk også vondt i et kne av jogging, og begynte med sykling og roing istedet. I tillegg kan du trene kondisjon på elipseapparater, tror jeg? Om du er på treningssenter finnes flere timer som trener kondisjon, bl.a. step/aerobic, spinning osv. Anonymous poster hash: cdab0...e80
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Hvorfor er det ingen som foreslår styrketrening? Anonymous poster hash: 5cf3d...137
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Kjæresten min fikk schlatters, men kurerte det med et knebøy-program han fant på nettet Han har ikke merket noe til det etter det. Anonymous poster hash: 3c539...383
FantasDick Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har både schlatters og patellofemoralt smertesyndrom, løper litt på mølle, men sykler gjerne en del. Trener også styrke og opptreningsøvelser for å holde smertene i sjakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå