Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten var syk i går og skulle komme i dag om han ble bedre. Han sa at vi kunne skype om han fikk feber og ikke kunne komme.

Har ringt han siden klokken 16 i dag, men får ikke kontakt. Sendt melding på facebook også, men den har han ikke sett.

Så kjenner jeg er skikkelig bekymret. Kan alltids ringe hustelefonen til foreldrene hans (han har leilighet under foreldrene), men jeg vet ikke helt om jeg tør det siden jeg ikke har møtt foreldrene og vet ikke hvordan han reagerer på det.. kan jo være han blir sint.

Men hva gjør jeg nå? Skal jeg ringe på hustelefonen der? Tenk om han ligger på sykehus eller noe :(

Anonymous poster hash: 2009a...d95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring!

Skrevet

Tenk om han har feber og sover? Ha litt ro på deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Ring!

Men hva om han blir sint på meg for at jeg ringer hustelefonen? :(

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Tenk om han har feber og sover? Ha litt ro på deg :)

Han jobbet i natt, så da hadde han vært våken fra klokken 16 uansett. Og han kan uansett sende en melding om det går bra med han eller ikke sånn som han gjorde i går.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ring. Får da være måte på hysteri. Familien hans bor i etasjen over så det er ikke sånn at han er helt alene. Kan være så enkelt som at han bare sover av seg feberen.

Anonymous poster hash: 0b5de...fbe
AnonymBruker
Skrevet

La han sove av seg feberen :)

Jeg vet jo ikke om han har feber engang! Han hadde ikke det i går, og er bare forkjølet.

-TS

Skrevet (endret)

.

Endret av Jentejente24
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ring. Får da være måte på hysteri. Familien hans bor i etasjen over så det er ikke sånn at han er helt alene. Kan være så enkelt som at han bare sover av seg feberen.

Som sagt så vet jeg jo ikke engang om han har feber eller om han er så frisk at han er ute eller noe sånt. For alt jeg vet kan han være innlagt på sykehus og. Jeg aner jo ingenting. Jeg tror også at man er våken en del timer på dagen når man har feber også. Som jeg ikke vet om han har

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt så vet jeg jo ikke engang om han har feber eller om han er så frisk at han er ute eller noe sånt. For alt jeg vet kan han være innlagt på sykehus og. Jeg aner jo ingenting. Jeg tror også at man er våken en del timer på dagen når man har feber også. Som jeg ikke vet om han har

-TS

både jeg og kjæresten sover så og si hele dagen når vi har feber.

Anonymous poster hash: af03e...5c6

AnonymBruker
Skrevet

både jeg og kjæresten sover så og si hele dagen når vi har feber.

Som sagt så hadde han ikke feber i går, så er jo tvilsomt at han har det i dag, men han sa at OM han fikk feber så osv..

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke om han har feber. Greit nok.

Du vet at han er syk. Du vet også at foreldrene bor i etasjen over.

La nå mannen være. Er han lik meg så er mobil satt på lydløs slik at jeg kan få sove av meg faenskapet. I tillegg så sier du at han har jobbet i natt. Kan jo godt være at han fortsatt sover fordi han kom seg litt sent i seng.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke om han har feber. Greit nok.

Du vet at han er syk. Du vet også at foreldrene bor i etasjen over.

La nå mannen være. Er han lik meg så er mobil satt på lydløs slik at jeg kan få sove av meg faenskapet. I tillegg så sier du at han har jobbet i natt. Kan jo godt være at han fortsatt sover fordi han kom seg litt sent i seng.

Han skal jobbe i natt også.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare tenker at det er jo ikke stort problem om jeg bare ringer hustelefonen der og spør om han er der? Jeg vil jo vite om det går bra med han..

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare tenker at det er jo ikke stort problem om jeg bare ringer hustelefonen der og spør om han er der? Jeg vil jo vite om det går bra med han..

-TS

Jammen da ringer du da..

AnonymBruker
Skrevet

Han skal jobbe i natt også.

-TS

Da trenger han ihvertfall å sove.

Anonymous poster hash: b37da...c90

Skrevet

Du vil jo tydeligvis ringe.. trenger ikke spørre KG om lov til det vett

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da trenger han ihvertfall å sove.

Anonymous poster hash: b37da...c90

Han sover til klokken 16 ca, og hadde vært oppe nå uansett. Jeg får ringe hustelefonen. Kan ikke se at det plager han om jeg gjør det..

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Du vil jo tydeligvis ringe.. trenger ikke spørre KG om lov til det vett

Ja, jeg vil virkelig, men er bare litt nervøs siden jeg ikke har møtt foreldrene hans (vi har vært sammen et halvt år)

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...