Gå til innhold

Hjelp, hva heter sangen fra denne reklamen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På NRK disse dager viser de reklame for skiskytting, den gikk nå nylig rett etter lottoen. I denne reklamen er det en sang som minner veldig om nightwish eller secret garden, har denne stilen. Dame som synger.

Har hørt denne sangen flere ganger, en nydelig sang, men klarer ikke finne den. Noen som vet hvilken san jeg mener?

Anonymous poster hash: b10b1...635
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det denne du mener? Flere som synger den, så du får sjekke på nett hvilken utgave som passer i dine ører.

...men jeg kjenner den med denne guttungen over her og den er fra en severdig og nydelig tegnefilm for barn...så vidt jeg vet. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det denne du mener? Flere som synger den, så du får sjekke på nett hvilken utgave som passer i dine ører.

...men jeg kjenner den med denne guttungen over her og den er fra en severdig og nydelig tegnefilm for barn...så vidt jeg vet. :)

JA! Det er akkurat denne! TUSEN TAKK, jeg har sunget på denne siden, og kunne ikke skjønne hva slags sang det var.

Tusen takk, nå ble jeg veldig glad.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fant også nettopp denne Nightwish-versjonen fra Walking in the air, var sikker på at jeg hadde hørt dem fra dem. Nok en gang: tusen takk for at du hjalp meg, leita lenge uten hell.

https://www.youtube.com/watch?v=AaWPduHl_j8

Skrevet

Bare hyggelig å kunne hjelpe deg. :skravle:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig å kunne hjelpe deg. :skravle:

Setter enormt stor pris på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...