AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har et gavekort fra Cubus som jeg tenker å bruke på sminke, og trenger derfor tips! Ser etter en flytende eyeliner som er lett å påføre og som sitter godt, og en øyenbrynsgele, gjerne med farge (har de overhodet det..?) Takker på forhånd:)Anonymous poster hash: 62d1f...74d
Gjest Tigress Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 L'Oreal har ein eyeliner-tusj som er veldig bra, har ikkje testa dei heilt flytande. Maybelline har ein svart gelliner som får mykje skryt (mellom anna av Lisa Eldridge), men som eg sjølv ikkje har freista enda. Augebrynsgele er eg meir uviss på, har faktisk ikkje sjekka. Men anten Maybelline eller L'Oreal har eit nytt augebrynsprodukt som er ein voksaktig penn med børste i enden. (Elles kan eg tilrå elf sin augebrynsvoks (reknast som ein Bobbi Brown-dupe) og HM sitt augebrynspudder...)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 L'Oreal har ein eyeliner-tusj som er veldig bra, har ikkje testa dei heilt flytande. Maybelline har ein svart gelliner som får mykje skryt (mellom anna av Lisa Eldridge), men som eg sjølv ikkje har freista enda. Augebrynsgele er eg meir uviss på, har faktisk ikkje sjekka. Men anten Maybelline eller L'Oreal har eit nytt augebrynsprodukt som er ein voksaktig penn med børste i enden. (Elles kan eg tilrå elf sin augebrynsvoks (reknast som ein Bobbi Brown-dupe) og HM sitt augebrynspudder...) Mange takk for tipsene!Anonymous poster hash: 62d1f...74d
Magnifique Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Hei. Isadora sin Colorful Eyeliner i svart kjøpte jeg på Cubus, og den er kjempegod. Lett å ta på, og du kan fjerne den med bare litt vann. Anbefales! 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Hei. Isadora sin Colorful Eyeliner i svart kjøpte jeg på Cubus, og den er kjempegod. Lett å ta på, og du kan fjerne den med bare litt vann. Anbefales! Den er kjempebra, jeg har brukt den i flere år. Har prøvd et par andre, men de er bare crap i forhold... Anonymous poster hash: 38dfa...949 1
Adhara Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Isadora har øyenbrynsgel med farge Jeg har en, men den ble for mørk for meg dessverre, er så som så med utvalget av farger.
Magnifique Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Den er kjempebra, jeg har brukt den i flere år. Har prøvd et par andre, men de er bare crap i forhold... Anonymous poster hash: 38dfa...949 Ja, helt enig. Var litt skeptisk da jeg skulle kjøpe den, men siden jeg har hatt flere positive erfaringer med Isadora fra før, ga jeg den en sjanse. Angrer ikke!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Heyhey, ser ut som om sminke fra Cubus ikke er så gale som jeg fryktet! Takk for tips alle!Anonymous poster hash: 62d1f...74d 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Isadora har øyenbrynsgel med farge Jeg har en, men den ble for mørk for meg dessverre, er så som så med utvalget av farger. Har de farger som passer for blondiner?Anonymous poster hash: 62d1f...74d
Adhara Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Har de farger som passer for blondiner?Anonymous poster hash: 62d1f...74d De har mørkebrun, lysebrun og transparent. Så det kommer an på hvilken farge det er på brynene dine
j23 Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 De har mørkebrun, lysebrun og transparent. Så det kommer an på hvilken farge det er på brynene dine Transparent må vel passe til alle?
Sophia Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Heyhey, ser ut som om sminke fra Cubus ikke er så gale som jeg fryktet! Takk for tips alle! Anonymous poster hash: 62d1f...74d Vet ikke hvor du bor, men om du bor i Oslo har Cubus på stortorvet et ganske stort parfymeri med litt mer eksklusive merker også ! Ellers er jeg også veldig glad i Isadora. Allergivennlig og dyrevennlig
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Vet ikke hvor du bor, men om du bor i Oslo har Cubus på stortorvet et ganske stort parfymeri med litt mer eksklusive merker også ! Ellers er jeg også veldig glad i Isadora. Allergivennlig og dyrevennlig Jeg bor i en listen by vest i landet:)Anonymous poster hash: 62d1f...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå