Gå til innhold

tråden for oss med menn som har vært utro og som alltid er overhyggelige til damer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg traff min kjære , hadde han vært utro mot sin tidligere kone ikke mindre enn tre ganger. Dette var en stor kamel å svelge. Bestemte meg likevel for å gi han en sjanse. Noe jeg er veldig usikker på om var det rette.

Dette er en mann som er overhyggelig til alle , spesielt damer . Noen ganger har jeg tatt han i å skrive upassende meldinger til andre damer. Disse har han slettet når jeg har konfrontert han med det. Hva han skriver som jeg ikke ser, aner jeg ikke.

Han er den typen som kan sitte i timesvis å snakke med kvinner. Kjenner det irriterer meg veldig mye. Jeg er ikke sånn. Hater utroskap og synes sånn oppførsel er helt bak mål.

Ser han prøver å skjerpe seg, men jeg har veldig problemer med å stole på han . En gang til har jeg bestemt meg for, så gjør jeg det slutt uansett hvor glad jeg er i han.

Andre som har lignende erfaringer og hvordan endte ders forhold?

Anonymous poster hash: f4467...b4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre ganger ja... og med deg blir det annerledes? Dream on...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør du det slutt hvis han gjør det en gang til? Gjør det slutt nå. Han har allerede gjort det flere ganger. Hva får deg til å tro at han kommer til å endre seg?

Anonymous poster hash: cc32e...e95
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjære ts. Det vil ikke endre seg.

Dra før han gjør deg galere. Ikke kast bort mer tid.

Anonymous poster hash: 32669...58d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme følelsen i et forhold selv. Han hadde vært utro mot tidligere kjærester, ligget mye rundt, flørtet med damer foran meg, snakket og smilte alltid til alle damer på fest og sånt...

Men han hadde roet seg og var ikke sånn lenger når han var blitt sammen med meg. Hvordan endte det da? Med utroskap selvfølgelig. Og i ettertid ser jeg at jeg jeg var usikker på han gjennom vårt lange forhold. Trist å erkjenne dette i ettertid, etter nesten 20 år sammen.

Anonymous poster hash: 2a352...a55
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn er jo utro da..

Anonymous poster hash: 3b06e...c56
  • Liker 3
Skrevet

Da jeg traff min kjære , hadde han vært utro mot sin tidligere kone ikke mindre enn tre ganger. Dette var en stor kamel å svelge. Bestemte meg likevel for å gi han en sjanse. Noe jeg er veldig usikker på om var det rette.

Dette er en mann som er overhyggelig til alle , spesielt damer . Noen ganger har jeg tatt han i å skrive upassende meldinger til andre damer. Disse har han slettet når jeg har konfrontert han med det. Hva han skriver som jeg ikke ser, aner jeg ikke.

Han er den typen som kan sitte i timesvis å snakke med kvinner. Kjenner det irriterer meg veldig mye. Jeg er ikke sånn. Hater utroskap og synes sånn oppførsel er helt bak mål.

Ser han prøver å skjerpe seg, men jeg har veldig problemer med å stole på han . En gang til har jeg bestemt meg for, så gjør jeg det slutt uansett hvor glad jeg er i han.

Andre som har lignende erfaringer og hvordan endte ders forhold?

Hvorfor er du fortsatt i lag med den her mannen som er overhyggelig mot damer og sender upassende meldinger til dem???

• Liker 4
Skrevet

Hehe, mange som tror at engang utro, alltid utro stemmer..eller at menn som har ligget med mange alltod kommer til å gjøre det.

Men dere, jeg har et eksempel på at det ikke stemmer alltid: Jeg har en kamerat som var(er) byens kjekkeste i lange tider, og som lå med mange damer og hadde det gøy. Ingen trodde han skulle bli seriøs. Så møtte han plutseig ei jente som han ble hodestups i, og ble seriøs med. Han sluttet å ligge rundt, han var lei..og han stiftet familie med denne jenta..de har det kjempebra idag og han er en ny mann.

Så ja, det går ann;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, mange som tror at engang utro, alltid utro stemmer..eller at menn som har ligget med mange alltod kommer til å gjøre det.

Men dere, jeg har et eksempel på at det ikke stemmer alltid: Jeg har en kamerat som var(er) byens kjekkeste i lange tider, og som lå med mange damer og hadde det gøy. Ingen trodde han skulle bli seriøs. Så møtte han plutseig ei jente som han ble hodestups i, og ble seriøs med. Han sluttet å ligge rundt, han var lei..og han stiftet familie med denne jenta..de har det kjempebra idag og han er en ny mann.

Så ja, det går ann;)

men denne mannen har jo allerede sendt upassende meldinger til andre damer? Så din historie er jo ikke noe bra eksempel i denne tråden.

Anonymous poster hash: 20565...50f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så ja, det går ann;)

Ja, og bare vent til hverdagen tar dem og det blir lenger mellom de gangene de har sex... Da vil han ha lettere for å søke dette hos andre kvinner enn menn som ikke har den historien.

Anonymous poster hash: 2a352...a55

• Liker 3
Gjest Whitestripes
Skrevet

Så ja, det går ann;)

Men han var kanskje singel, så da blir det slett ikke det samme. Mannen til TS har vært utro. Stor forskjell.

AnonymBruker
Skrevet

Så ja, det går ann;)

Hahahaha, typisk... "Jeg kjenner en som...........blablabla". Vi er The rule, not the exception!

http://www.youtube.com/watch?v=sCWvVSE0WMk

http://www.youtube.com/watch?v=mWX95Pmipow

Anonymous poster hash: a0b20...229

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du fortsatt i lag med den her mannen som er overhyggelig mot damer og sender upassende meldinger til dem???

Fordi jeg er glad i han . Har ikke tatt han i dirkete utroskap (fysisk) enda, så det er en tung avgjørelse å la han gå. En sånn kommentar til på facebook, og jeg kommer til å gå fra han. Det har jeg lovt meg selv iallefall.

Skrevet

Fordi jeg er glad i han . Har ikke tatt han i dirkete utroskap (fysisk) enda, så det er en tung avgjørelse å la han gå. En sånn kommentar til på facebook, og jeg kommer til å gå fra han. Det har jeg lovt meg selv iallefall.

Nytt år og nye muligheter.

AnonymBruker
Skrevet

Alle menn er jo utro da..

Anonymous poster hash: 3b06e...c56

dette er en slags spøk ja?

Anonymous poster hash: 773d1...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Slik er det stort sett. De mange kvinner fort blir glad i og som de liker veldig godt, er veldig ofte akkurat de som de ikke burde være det i. På den andre siden er det mange menn som ikke noen har lett å falle for, som oppfører seg på en måte og er en person en burde være det. Denne tiltrekningen er det vanskelig å bli klok på :Gjesp:

Anonymous poster hash: 7ed2f...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...