AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg syns det er en av de styggeste dialektene i Norge, fullstendig turn off. Ingen mann med sørlandsdialekt hadde gjort meg våt, sorry. Anonymous poster hash: aa792...c37
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Var han drømmemannen, hadde jeg nok glatt forelsket meg i dialekten hans også. Anonymous poster hash: 61ffe...87a 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 de e smag og behag di blaude ræge. Anonymous poster hash: aa792...c37 2
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Føler du deg bedre nå TS?? For siden du har behov for å spy ut slikt, så kan du tydeligvis ikke ha det så bra med deg selv.. 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Føler du deg bedre nå TS?? For siden du har behov for å spy ut slikt, så kan du tydeligvis ikke ha det så bra med deg selv.. Har du problemer med mine preferanser? Merkelig. Ser ikke hvordan det påvirker deg. Jeg har det veldig bra med meg selv, har du? Eller kanskje ikke siden du må skrive sånne slemme ting. Jeg takler bare ikke sørlandsdialektt, blir kvalm og uvel om jeg hører det. Har møtt masse kjekke menn også åpner de kjeften og har den dialekta.. huff. Folk har sine preferanser, om de tenner på menn med hatt eller bergensdialekt eller hva det måtte være. Folk er FORSKJELLIG. F.O.R.S.K.J.E.L.L.I.G. Anonymous poster hash: aa792...c37 1
Anglofil Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Synes ikke sørlandsdialekten er så fæl. Har selv bodd på sørlandet i fire år, og selvsagt kunne jeg det. Det er andre dialekter jeg synes er mye verre. Uansett er det ikke dialekta som avgjør hvem jeg blir sammen med. Mvh Yvonne
Gamerfrue Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Folk har sine preferanser, om de tenner på menn med hatt eller bergensdialekt eller hva det måtte være. Folk er FORSKJELLIG. F.O.R.S.K.J.E.L.L.I.G. Anonymous poster hash: aa792...c37 U said it sistah! Så hvorfor startet du tråden da? 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 U said it sistah! Så hvorfor startet du tråden da? Bare for å sjekke om noen var enig med meg vel Menn som f.eks liker store pupper prøver seg ikke på meg, som har små, jeg kan ikke bli sur for det liksom! Jeg har alltid vært veldig sær på dialekter, takler ikke nordlandsdialekt, trønder, bergenser eller østfold heller.. Er det vanlig? Anonymous poster hash: aa792...c37 1
Brian O'Conner Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Romsdalsdialekten er værst, søring er deilig
Gjest Lille-pus Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Bare for å sjekke om noen var enig med meg vel Menn som f.eks liker store pupper prøver seg ikke på meg, som har små, jeg kan ikke bli sur for det liksom! Jeg har alltid vært veldig sær på dialekter, takler ikke nordlandsdialekt, trønder, bergenser eller østfold heller.. Er det vanlig? Anonymous poster hash: aa792...c37 Nope. Det er overhodet ikke vanlig å kun like slepen østlandstale, rogalandsdialekt, romsdalsdialekt, møredialekt, sognemål, vestfold og grenlandsdialekt, telemarksdialekt, gudbrandsdalsdialekt, østerdalsdialekt, Tromsødialekt, Finnmaksdialekt og samisk (sånn for å ha rasket sammen noen av de viktigste). 3
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Har du problemer med mine preferanser? Merkelig. Ser ikke hvordan det påvirker deg. Jeg har det veldig bra med meg selv, har du? Eller kanskje ikke siden du må skrive sånne slemme ting. Jeg takler bare ikke sørlandsdialektt, blir kvalm og uvel om jeg hører det. Har møtt masse kjekke menn også åpner de kjeften og har den dialekta.. huff. Folk har sine preferanser, om de tenner på menn med hatt eller bergensdialekt eller hva det måtte være. Folk er FORSKJELLIG. F.O.R.S.K.J.E.L.L.I.G. Anonymous poster hash: aa792...c37 Har nok ingenting med preferansen din å gjøre.. behovet ditt for å fortelle dette derimot.. og ikke minst ordbruken din.. men det er jo JEG som sier slemme ting.. skjønner jo den.. Empati er en fin bil! 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Har nok ingenting med preferansen din å gjøre.. behovet ditt for å fortelle dette derimot.. og ikke minst ordbruken din.. men det er jo JEG som sier slemme ting.. skjønner jo den.. Empati er en fin bil! Det var for å høre om andre hadde det på samme måte, hvis du ikke har det er det jo bare å la være å svare. Anonymous poster hash: aa792...c37 1
Gjest New_Girl Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Kvalm og uvel av en dialekt faktisk... Ja, hvis resten av mannen passer for meg hadde jeg ikke sagt nei til noen på grunn av en dialekt.
Annie70 Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Bare for å sjekke om noen var enig med meg vel Menn som f.eks liker store pupper prøver seg ikke på meg, som har små, jeg kan ikke bli sur for det liksom! Jeg har alltid vært veldig sær på dialekter, takler ikke nordlandsdialekt, trønder, bergenser eller østfold heller.. Er det vanlig? Anonymous poster hash: aa792...c37 Ja, det er helt normalt frem til du blir tørr bak ørene... Endret 4. januar 2014 av Annie70 2
Gjest rådyr Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Ingen mann med sørlandsdialekt hadde gjort meg våt, sorry. Anonymous poster hash: aa792...c37 Det trodde jeg også. Men jeg tok feil gitt 1
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Det var for å høre om andre hadde det på samme måte, hvis du ikke har det er det jo bare å la være å svare. Anonymous poster hash: aa792...c37 Men det går ann å bruke en finere ordbruk enn det du gjør. Det går ann å tenke at det faktisk sitter en god del sørlendinger her inne som vil lese det du skriver. Ha litt empati når du stiller spørsmålene dine 1
Alice123 Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Er ikke så nøye med dialekt. Men jeg tror faktisk jeg hadde hatt problemer med en som snakket kav østfolding, type Raymond-karakteren og de i filmen Lange Flate Ballær. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Men det går ann å bruke en finere ordbruk enn det du gjør. Det går ann å tenke at det faktisk sitter en god del sørlendinger her inne som vil lese det du skriver. Ha litt empati når du stiller spørsmålene dine Igjen, så er dette her mine preferanser. Du har sikkert dine. Jeg takler bare ikke sørlandsdialekt på menn, har vært sammen med en derfra og det irriterte meg bare. Syns det er så usexy.. Anonymous poster hash: aa792...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå