AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Billmrk-Kjareste-og-barn-Na--7422119.html#xtor=RSS-3 Kom over denne artikkelen og kjente meg så godt igjen. Jeg er i 30-årene, ønsker meg kjæreste(kjærlighet) og familie. Jeg har ikke vært singel lenge. Jeg har vært i to langvarige forhold. Men nå opplever jeg at det er vanskelig å finne en mann. Jeg opplever ofte at jeg ikke er god nok for en jeg dater, men jeg også dumper menn. Det går begge veier. Jeg har satt meg noen år på å få alt dette. Hvis ikke går jeg over på plan B, som er stork klinikken i DK. Noen som meg her? Hvorfor er det så veldig vanskelig å finne kjærligheten for tiden? Hvorfor leter vi så etter det perfekte? Er det for å ha en perfekt fasade å vise frem? Jeg opplever ofte menn på min egen alder som ikke allerede har barn, som veldig useriøse. Hvor finner man de seriøse mennene? Finnes det en norsk liknende dating side som denne i Danmark? Kun for seriøse som ønsker partner og barn? Anonymous poster hash: 9335c...e5c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Er i samme situasjon jeg og. 32 år og singel, blir alltid dumpa av useriøse menn. Er så lei. Men jeg gidder ikke få barn uten å være gift, så da blir det vanskelig. Jeg vurderer å dra til Mexico ved grensa til USA, der er det mange menn som er desperate etter et bedre liv. Også synes jeg mexicanere er sexy. Win win. Kanskje vi kan dra flere sammen? Anonymous poster hash: 1a9d7...02b
Gjest Kv84 Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Lyst på kjæreste selv, men er vel ingen som bil ha en som er veldig mye for seg selv enn med haugevis av mennesker. Jeg er søt
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Dumpet ja? Det er ikke det at de er så useriøse. De er bare så inn i granskauen kravstore. Anonymous poster hash: 48716...1dd
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Lyst på kjæreste selv, men er vel ingen som bil ha en som er veldig mye for seg selv enn med haugevis av mennesker. Jeg er søt Selvfølgelig er det det! Garantert noen som har det som deg som du kan være asosial sammen med
Gjest Kv84 Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Selvfølgelig er det det! Garantert noen som har det som deg som du kan være asosial sammen med Så koselig, nå gjorde du meg veldig glad!
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Så koselig, nå gjorde du meg veldig glad! Du må bare begynne å lete og gi beskjed om hvordan du er og at du leter etter en som også er som deg Masse masse lykke til!
Gjest Kv84 Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Du må bare begynne å lete og gi beskjed om hvordan du er og at du leter etter en som også er som deg Masse masse lykke til! Takk 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Er i samme situasjon jeg og. 32 år og singel, blir alltid dumpa av useriøse menn. Er så lei. Men jeg gidder ikke få barn uten å være gift, så da blir det vanskelig. Jeg vurderer å dra til Mexico ved grensa til USA, der er det mange menn som er desperate etter et bedre liv. Også synes jeg mexicanere er sexy. Win win. Kanskje vi kan dra flere sammen? Anonymous poster hash: 1a9d7...02b Du kan sikkert ta samme fly med hun som elsker alle cowboyene i Texas. Anonymous poster hash: 56b26...f8e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Du kan sikkert ta samme fly med hun som elsker alle cowboyene i Texas. Anonymous poster hash: 56b26...f8e Hæ? Hvem er det? Lurer uansett på hvordan dette skal gjøres i praksis. Skal jeg bare reise opp til et tettsted ved Rio Grande og høre om noen vil bli med meg til Norge? Eller kan jeg avtale med noen menneskesmuglere på forhånd? Jeg vil ha en mexicansk baby, de er så søte. Anonymous poster hash: 1a9d7...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå