Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er det 10 kroner for 3 minutter. Blir heller ikke særlig brun, men er det eneste solariumet i byen. Bruker det bare noen ganger i året siden det er så dårlig effekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bumper denne jeg. :)

Tok sol i dag, men syntes det var litt dyrt. 25kr for 5minutter..

Tips til steder som er billigere?

Anonymous poster hash: 981ff...5a0

25 kr for 5 minutter er dyrt. Tar den billigste på brun og blidm 20 kr for 6 min. Tar jeg ca 25 min x 3 over en uke blir jeg ganske brun.

Endret av KG dama
Gjest Pheel
Skrevet

B&B har, som de også reklamerer sånn for, den høyeste styrken som er lovlig å ha, hvertfall på visse senger.

Og det har langt i fra alle solstudio, som du dermed ofte må ta mye lenger sol for å oppnå samme effekt.

Selv fant jeg ut at det var verdt det iforhold til et mye billigere sted jeg tok tidligere.

Skrevet

Brun og blid er vel en av de dyreste plassene. Jeg bruker CitySun, og der betaler jeg 120 for en halvtime, så det er ca. samme priser der som på BogB.

Men man har jo heldigvis den fordelen av at man får 50%rabatt i tillegg til det man setter inn på kortet. Setter jeg inn 400kr på solkortet, får jeg tilsammen 600 på kortet, så da blir det jo billigere:)

Anonymous poster hash: 57644...218

Jeg betaler 90 for 33 minutter på brun og blid!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler 90 for 33 minutter på brun og blid!

Det var billig! Jeg betaler 150kr for 30 min..

Skrevet

Det var billig! Jeg betaler 150kr for 30 min..

Det er den billigste solen, men den er sterkest i ansiktet så derfor jeg bruker den. Har uansett et nesten gratis solarium på jobben. :D

Skrevet

Tips hvis du bruker brun og blid er at de "nest nyeste" (bling et eller annet) sengene er billigere enn de nyeste (luxura? de med sånn blått lys som lyser når de er av også). Jeg blir faktisk brunere av de også (y)

Samme erfaring har jeg!
Skrevet

før betalte jeg 35-40 kr for 20 minutter der jeg går, men nå har prisen gått opp til 60 kr for 20 minutter. tar sol ca 2-3 ganger i mnd for å holde på brunfargen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...