Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om Brun og Blid er spesielt dyrt? Har egentlig kun brukt dem siden det er nærmest og forsøkt å ikke tenke så mye på prisen. Men nå tok jeg akkurat sol et helt annet sted på et mindre sted og solsentreret var ingen kjede(?) og prisen var mye lavere!

Anonymous poster hash: 206b9...6f1
Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Ja, synes det er dyrt der.Jeg bruker solstudio til Bare trening på Sinsen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes det er dyrt der.Jeg bruker solstudio til Bare trening på Sinsen.

Kan jeg spørre hva du betaler der?

Stedet jeg nevnte betalte jeg 40 kr for 20min

Skrevet

Kan jeg spørre hva du betaler der?

Stedet jeg nevnte betalte jeg 40 kr for 20min

40 kr for 20 minutt er ikke spesielt dyrt.

På brun og blid koster det 20 kr for 4-6 minutt. Kommer litt ann på type solseng man velger.

Skrevet

Ja, det er dyrt der syns jeg.

Jeg betaler 70kr for 30 min der jeg soler meg.

AnonymBruker
Skrevet

Brun og blid er vel en av de dyreste plassene. Jeg bruker CitySun, og der betaler jeg 120 for en halvtime, så det er ca. samme priser der som på BogB.

Men man har jo heldigvis den fordelen av at man får 50%rabatt i tillegg til det man setter inn på kortet. Setter jeg inn 400kr på solkortet, får jeg tilsammen 600 på kortet, så da blir det jo billigere:)

Anonymous poster hash: 57644...218
Skrevet

Betaler 65kr for 23min på Brun og Blid.... Dyrt nok :/

AnonymBruker
Skrevet

40 kr for 20 minutt er ikke spesielt dyrt.

På brun og blid koster det 20 kr for 4-6 minutt. Kommer litt ann på type solseng man velger.

TS her, nei det er jo det jeg mener. Godt under halv pris av Brun&Blid.

Skrevet

Savner å kunne ta solarium på den gamle jobben min.

Der var det 10 kr for 20 min :)

Skrevet

I svømmehallen der mamma bor koster hvert minutt 2 kroner. 10 minutter blir derfor 20 kr. Billig! :)

Så ja, Brun og Blid er nok en ganske dyr kjede.

• Liker 1
Skrevet

jeg kommer fra et lite tettsted hvor vi har to solariumsteder (ikke kjeder) og begge koster 35-40 kr for 20 minutter. har aldri prøvd brun&blid, men har hørt at det er mye dyrere ja!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Brun og Blid er dyrt, men det et verdt det. Jeg har tatt sol andre steder, men da får ikke jeg farge på overkroppen eller i ansiktet, mens på Brun og blid blir jeg jevn brun! så det må være noe i det.

Bruker solkortet, 20% mer sol! bruker aldri mint. Betaler 135kr for 34min.

Anonymous poster hash: 17ca9...d75

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Brun og Blid er dyrt, men det et verdt det. Jeg har tatt sol andre steder, men da får ikke jeg farge på overkroppen eller i ansiktet, mens på Brun og blid blir jeg jevn brun! så det må være noe i det.

Ts her, jeg synes det er vanskelig å sjekke kvaliteten og evt virkningsgraden. Men, det er kanskje slik som det ofte er at kvalitet = pris (?)

Er forresten alle solarium underlagt samme kontrollregime, jeg tenker på f eks et på et treningssenter kontra en kjede som B&B?

• Liker 2
Skrevet

Interessant. Tar du de nye sengene da? Eller gamle?

Og ligger du i 34min? :-)

Bluebox synes jeg er de beste, men jeg har ikke prøvd brunogblid da.

Skrevet

Jeg tipper at 80% av all sol jeg har tatt siste 2 år har vært hos Brun og Blid, der opplever jeg nesten aldri inkonsekvent styrke eller lignende. I tillegg er det er for det meste rent og ryddig :)

Tok nylig sol på et lite sted like ved der vi har hytte, herregud for noen håpløse senger! OK, det var billigere en Brun og Blid, ca halv pris, men solsengene var buet og hadde en slags forhøyning som tydeligvis var ment å passe under knærne, noe de ikke gjorde :

Personlig synes jeg Brun og Blid er verdt prisen.

• Liker 1
Skrevet

jeg pleier å ta sol på megasun :) nå husker jeg ikke prisene, men tror det var 16 eller 20 kroner for 4 minutter eller noe sånt. Men jeg pleier å ta stå-sola, og den er vel hakket dyrere enn sengene :P

Anonymous poster hash: 13862...fea
Gjest Tigress
Skrevet

Eg har også teke sol litt her og der, og den største skilnaden då eg byrjå på Brun og blid var at eg faktisk blei brun! Der eg gjekk før kunne eg liggje ein halvtime utan at det skjedde noko, på Brun og blid kan eg faktisk sjå skilnad etter ti minutt. Kunne framleis vere interessant å teste somme av dei andre.

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bumper denne jeg. :)

Tok sol i dag, men syntes det var litt dyrt. 25kr for 5minutter..

Tips til steder som er billigere?

Anonymous poster hash: 981ff...5a0

Skrevet

Bumper denne jeg. :)

Tok sol i dag, men syntes det var litt dyrt. 25kr for 5minutter..

Tips til steder som er billigere?

Anonymous poster hash: 981ff...5a0

Har du undersøkt de(n) lokale svømmehallene?

Skrevet

Tips hvis du bruker brun og blid er at de "nest nyeste" (bling et eller annet) sengene er billigere enn de nyeste (luxura? de med sånn blått lys som lyser når de er av også). Jeg blir faktisk brunere av de også (y)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...