frkmiss Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg skulle kjøpe samboerne min nye vinter sko i julegave. Når jeg kommer inn på butikken det jeg hadde holdt av 2 par sko i forskjellig størrelser. Jeg gikk bare å kikket for å se om jeg så skoene og så kommer det en dame bort til meg og spør om jeg trenger hjelp. Jeg sier det at jeg har holdt av 2 par sko i denne typen ( holder skoen i hånden, samme type som jeg skulle kjøpe) og hun går straks på bakrommet å henter skoene jeg har holdt av. Jeg hadde holdt av størrelse 43 og 44. Fant ut at jeg heller trenget 42 og 43 så byttet ut størrelse 44. Jeg sa at jeg kom tilbake senere på ettermiddagen for da har jeg med meg samboeren min som skal ha disse skoene, så får han prøve dem sånn at det blir rett størrelse. Jeg ser dama bak kassa begynner å tenke seg om og så sier hun: Jeg trodde ikke han hadde så små føtter, men så husker jeg ikke så langt tilbake. Jeg ble så paff, at jeg trodde ja jeg vet ikke hva jeg skulle tro. Når jeg ringer samboerne min etterpå å forteller han hva som hadde skjedd, kunne han fortelle at han hadde gått på skole sammen med henne og viste hvem hun var. (de har sikkert også rotet sammen eller vært sammen, siden hun sa det hun sa) Dette et en sko butikk jeg ikke vil bruke i ettertid pga av denne damen. Jeg syns hvert fall det er frekt av denne damen / gamle klassevennen av min samboer å stå å vurdere størrelsen til min nåværende kjæreste. Det er helt greit at de har hatt noe en gang for over 15 år siden, men for all del ikke stå å tro at du husker hvordan størrelse han bruker den dag i dag. Foten kan vel ha vokst noe etter du kjente han. Vil også bemerke når jeg har tenkt meg om har jeg sett denne damen skule på meg med tidligere anledninger når jeg har vært sammen med samboer på butikker og handler og når jeg har vært alene å kikket på sentret, men nå skjønner jeg jo hvorfor hun har gjort dette tidligere. eller egentlig skjønner jeg det ikke. Syns du denne butikk damen har vært frekk eller er det jeg som over reagerer?
Gjest Inferno Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Høres ut som en glipp. Unødvendig, men ikke noe å ta på vei av. 1
-Artemis Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Syntes det var uprofesjonelt av henne, men ikke noe du trenger å dvele noe mer over 2
Aldrisur Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Hvordan reagerte hun når du og samboeren kom for å kjøpe skoene da?
frkmiss Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2014 Hvordan reagerte hun når du og samboeren kom for å kjøpe skoene da? Samboer håpet hun var gått for dagen, hvis ikke hadde ikke han gått inn i butikken for han kunne i ettertid fortelle at han hater henne. Hun var gått for dagen når vi kom til butikken den ettermiddagen å skulle kjøpe skoene.
Hulderen Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Det var ingen grunn for deg til å reagere på dette. Har du spurt samboeren din om de hadde et forhold? Det er slett ikke sikkert at de hadde det. Dama har kanskje alltid vært interessert i sko, og legger merke til hvor store sko folk har. Du kan ikke regne med å gå gjennom livetuten å støte på folk som har kjent din samboer fra før du kom inn i bildet. 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Hun høres kanskje litt bitter og uproff ut, men jeg syns du overreagerer. Hadde det vært meg så hadde jeg bare spurt om henne om hun kjente han, og så hadde jeg vel nevnt til kjæresten min i forbifarten og ikke tenkt noe mer over det. Anonymous poster hash: bae6c...3a8 1
frkmiss Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2014 Det var ingen grunn for deg til å reagere på dette. Har du spurt samboeren din om de hadde et forhold? Det er slett ikke sikkert at de hadde det. Dama har kanskje alltid vært interessert i sko, og legger merke til hvor store sko folk har. Du kan ikke regne med å gå gjennom livetuten å støte på folk som har kjent din samboer fra før du kom inn i bildet. Hadde da aldri trodd at jeg skulle gå gjennom livet uten å støte på noen som kjenner samboeren min eller har vært i et forhold sammen med han. Men jeg syns hun kunne vært mer profesjonell enn å så å se om hun husker sko størrelsen til samboeren min. Hun kunne hvert fall sagt at hun viste hvem han var. 1
Gjest New_Girl Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Sikker på at det ikke var ment som en spøk da? 1
frkmiss Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2014 Sikker på at det ikke var ment som en spøk da? Kunne vel ha kommet med en slags latter i tillegg da eller? 1
frkmiss Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 4. januar 2014 Dette er ikke noe som har plaget meg eller at jeg har tenkt på det dag ut og dag inn siden jeg kjøpte disse skoene. Lurte bare på om hun var frekk eller om jeg over reagerte. har fått en del syns punkter på dette. Takk til dere som tok dere tid til å svare meg.
Gjest New_Girl Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Kunne vel ha kommet med en slags latter i tillegg da eller? Spørs vel hvilken type humor hun har det? Jeg har ikke for vane å le av mine egne vitser. Uansett er vel ikke dette noe å henge seg oppi. Hvis du syns hun var uprofesjonell, så handler du i en annen butikk neste gang. Endret 4. januar 2014 av Olivia_B 2
Brunhilde Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Hadde du bedt om kondomer i størrelse XL, og hun hadde kommentert at "jeg husker ikke at han var SÅ stor", da hadde du hatt grunn til å reagere! Kommentar på skostørrelse? Nei! 5
Aviendha Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Litt merkelig gjort av henne, men definitivt ikke noe å henge seg opp i. 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Kankje hun sa det for å hinte til at hun har kjent samboeren din. Og da på en vennlig måte og ikke for å gjøre deg sjalu, som du tydligvis ble. Synes du overeagerer her ja. Anonymous poster hash: c4776...861 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Hun hørtes merkelig ut!Anonymous poster hash: 73da0...f94 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes det var rart av henne å kommentere føttene til samboeren din. Det hadde vært greit hvis dere alle tre kjente hverandre fra før. Eller hvis dere var stamkunder i denne butikken. Ellers bare sært! Jeg synes også det er en menneskelig reaksjon å bli satt ut når folk ikke følger normal folkeskikk, men best å bare legge det bak deg. La være å handle mer i den butikken, hvis du er redd for flere kommentarer fra henne. Anonymous poster hash: a0b71...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå