Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så merkelig.

Min samboer har noen kompiser som jeg i alle år har vært vennlige med, men siden jeg ser dem kun et par ganger i året så er vel det det.

I den siste tiden har vi begynt å være mer sammen med 2-3 av dem. Inviterer dem på middag, møter dem oftere på div arrangementer.

Det har ført til at både min samboer og jeg, har følt gleden av at vennskapsbånd har blitt knyttet sterkere, og det gir en veldig god følelse.

Det er spesielt en av hans kompiser som jeg kommer helt usedvanlig godt over ens med. Jeg kjenner at jeg er skikkelig glad for at han er så god venn med samboern min, og vi ender alltid opp med å prate sammen og le og hygge oss.

Jo eldre man blir, så merker jeg at mange vennskap holdes på kun for gammelt vennskap sin skyld, og nye vennskap blir ofte knyttet pga jobb/relasjoner som gjør at man må bli venner.

Men, nå kjenner jeg et veldig ekte og sterkt ønske om å være venn med denne personen. Jeg gleder meg veldig til neste gang vi skal gjøre noe sammen, og tenker mye på vedkommende. Det kan nesten sammenlignes med en forelsket følelse. Alt utenom den seksuelle interessen for vedkommende selvsagt.

Er det flere som har hatt det sånn?

Bør jeg være forsiktig slik at det ikke misoppfattes som at jeg er interessert i vedkommende pga at vi er motsatt kjønn?

Anonymous poster hash: b7fe0...49e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i ferd med å gå i farlig farvann, med mange skjær TS... pass på!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...