Ciara Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Hei! Jeg er ute etter en blomsterbutikk som har et litt mer spennende utvalg enn de store kjedene. Ser blant annet etter fine grønne planter, som elefantøre og pelargonia (andre varianter enn de aller vanligste - vet det ikke er i sesong nå, altså). Noen forslag?
Minya Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Tja, butikken til Finn Schøll er kanskje tingen? Mener den ligger i eller i nærheten av Pilestredet.
Grønt blad Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jeg liker godt Tåsen blomster (tror det heter det) på Tåsensenteret. Det er en uavhengig butikk med dyktig personale.
Dolce Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Tja, butikken til Finn Schøll er kanskje tingen? Mener den ligger i eller i nærheten av Pilestredet. Er den ikke på Majorstuen også? Joda: http://www.finnschjoll.no/ Ellers var det noen fine blomsterbutikker med spennende utvalg i Skovveien for noen år siden. Men jeg bor ikke i Oslo lenger, så jeg vet ikke om de fremdeles er der.
Wonders Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Til dette anbefaler jeg shishi blomster ved siden av hotel continental på Nationaltheatret. De har vunnet NM mange ganger. Og si alltid at det er gave så får du en pen pappbag og ikke bare gråpapir rundt det du kjøper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå