Gå til innhold

Hvordan takle familiedrama..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet nesten ikke om jeg holder ut lenger. Det har vært så mye drama fra alle kanter, og så mange forskjellige store uoverenstemmelser at jeg bli helt ør.

Jeg føler at jeg står midt i det hele alene, og at det stormer rundt meg.

Føler på en måte at jeg er nødt til å "velge side", og at jeg er usikker på hva jeg bør mene osv. Litt vanskelig å forklare siden jeg ikke vil legge ut her hva dette dreier seg om. Jeg er den yngste i familien, og føler at jeg blir dratt til den ene og den andre siden, om dere skjønner hva jeg mener.

Jeg vet at noen kommer til å si "ta avstand fra det". Men det er ikke alt dramaet jeg kan ta avstand fra, jeg er faktisk nødt til å forholde meg til det meste av dramaet uten at det kan løses.

Hvordan forholde seg til dette?

Anonymous poster hash: e7889...0fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mine egne erfaringer så må man bare holde ut og gi faen. Gir seg etterhvert.

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke, men jeg har god lyst til å kvele min egen lillesøster akkurat nå. :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS? Jeg føler det er forskjell på om det er turbulens rundt en som ung eller om man er voksen og har "slått seg til ro".

Er man ung går det seg gjerne til over tid, fordi mye automatisk vil forandre seg fremover. Er man eldre må man gjerne gjøre noen grep for å endre situasjonen.

Anonymous poster hash: 7433b...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...