Gå til innhold

Han tar ikke hintet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I noen måneder har jeg hatt en fyr klengende over meg på fb, han maser og maser og jeg svarer for å være høflig. Om jeg begynner å snakke tilbake til ham, skriver han om alt som har skjedd i sitt liv, og han er tidligere narkoman tror jeg så han har en tendens til å skrive om alle de tingene han har rotet seg opp i. Jeg vet jo ikke hva jeg skal svare, og ender opp med å ikke svare. Allikevel forsetter han å skrive til meg hver dag. Til slutt tok jeg å "viste meg som frakoblet" for ham på chaten, og da skrev han ikke, nå har jeg åpnet den igjen og han har begynt å mase.

Han tar ikke hintet når jeg ikke svarer ham tilbake.

Jeg vil jo ikke skrive noe stygt til ham eller slette ham som venn da jeg føler dette er veldig frekt. Jeg syns jo synd på ham på et vis, da han umulig kan leve noe lett liv.

Jeg aner ikke hvordan jeg kan fortelle ham at han skal slutte å mase på meg på en hyggelig måte.

Tips? :)

Anonymous poster hash: 8f754...e2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Slett han som venn?

Ser ikke hvorfor det skulle være frekt da du ikke liker oppmerksomheten.

Endret av Camo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I noen måneder har jeg hatt en fyr klengende over meg på fb, han maser og maser og jeg svarer for å være høflig. Om jeg begynner å snakke tilbake til ham, skriver han om alt som har skjedd i sitt liv, og han er tidligere narkoman tror jeg så han har en tendens til å skrive om alle de tingene han har rotet seg opp i. Jeg vet jo ikke hva jeg skal svare, og ender opp med å ikke svare. Allikevel forsetter han å skrive til meg hver dag. Til slutt tok jeg å "viste meg som frakoblet" for ham på chaten, og da skrev han ikke, nå har jeg åpnet den igjen og han har begynt å mase.

Jeg vil jo ikke skrive noe stygt til ham eller slette ham som venn da jeg føler dette er veldig frekt. Jeg syns jo synd på ham på et vis, da han umulig kan leve noe lett liv.

Jeg aner ikke hvordan jeg kan fortelle ham at han skal slutte å mase på meg på en hyggelig måte.

Synes du er feig. Hva med å bare si at du ikke er så interessert i å chatte med ham? Han blir nok sur en kort stund, men så går han videre.

Anonymous poster hash: 7ec31...485

Skrevet

Hvordan kjenner dere hverandre? Om du ikke har noe omgang med han ellers, ei eller ønsker dette, så kan du jo bare fortsette å ha han som frakoblet? Om du ikke ønsker å slette han altså.

Ellers er det nå bare å fortelle at du beklager, men du ikke pleier å sitte på facebook så lenge av gangen, og har derfor ikke har tid til noe lang samtale, og det kan derfor være at du ikke alltid har tid til å svare. Om han ikke tar hintet da heller så er det lite å gjøre med.

Vil bare slenge på helt til sist at det kan nå være han ikke har så alt for mange å prate med, og at han rett og slett er veldig ensom. Jeg sier ikke at dette er ditt problem, men om det ikke koster deg så alt for mye, så kan du jo bruke fem min på å svare han fra tid til annen. Du ser kanskje på det som plagsomt og meningsløst, men for han kan det faktisk bety veldig mye.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke vil slette han som venn, kan du la han skrive uten å få noe svar en god stund. Hold det gående.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Gjest Cartman
Skrevet

Svarer nesten aldri på facebook jeg. Hvilken rett har andre mennesker til å mase i chatten, mens jeg ser på fotball. Svarer jeg så scorer noen et mål. Du får si til han at han er fantastisk, snill, bra nanananana men at du ser på et tv program som er interessant. Han får vente. Problem solved.

Skrevet

Om du absolutt ikke vil slette han som venn, kan du vel bare fortsette å vise deg som frakoblet?

Gjest BettyBoop
Skrevet

du får være avvisende på en høflig og bestemt måte og opplyse ham vennlig om at dersom hsn ikke roer seg litt med den chattinga så ser du deg nødt til å fjerne han som fb venn
AnonymBruker
Skrevet

MANNFOLK TAR IKKE HINT. DER ER DET KUN REINE ORD FOR PENGA SOM GJELDER... SÅ DU MÅ NOK SI DET RETT UT AT DU IKKE VIL SNAKKE MED HAN...

Anonymous poster hash: 513b7...61f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...