Gjest Kajsa-krabat Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227401 Jeg har ikke ord......... KVALMT at noen mennesker kan gjøre slikt mot andre mennesker!!!! Hva er det mellom ørene deres og hva sitter i brystkassen deres?? U alle fall ikke hjerne eller hjerte, har ikke ord! Skjønner det bare ikke........... Huff, tror ikke det kan finnes større helvete enn det er på denne jorda....
Dagensdiva Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 UFF..KVALMT..PATETISK...UFORSVARLIG...noe sånt kan man IKKE gjøre mot mennesker...mennesker mot mennesker...herregud..kvalmt..JA! Hvis helvete finnes må disse menneskene dit..
Dagensdiva Skrevet 16. mai 2004 #4 Skrevet 16. mai 2004 UFF..KVALMT..PATETISK...UFORSVARLIG ...noe sånt kan man IKKE gjøre mot mennesker...mennesker mot mennesker...herregud..kvalmt..JA! Hvis helvete finnes må disse menneskene dit..
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 16. mai 2004 #6 Skrevet 16. mai 2004 Er alle bildene falske? Eeeee, nå hang jeg ikke med på spørsmålet ditt? Har du hørt at bildene som vises i media er falske??
Gjest Starya Skrevet 16. mai 2004 #7 Skrevet 16. mai 2004 Bildene som angivelig skulle være av britiske soldater var falske. Bildene av amerikanerne (som er nevnt her) er dessverre ekte.
Sandra Skrevet 16. mai 2004 #9 Skrevet 16. mai 2004 Her er en artikkel fra VG, om de falske bildene av de britiske soldatene.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227371
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2004 #10 Skrevet 17. mai 2004 Men det som gjør meg mest opprørt er at dette er et klarert og godkjent program, helt opp til Rumsfeld og Bush! De gutta får etterhvert LITT å svre for. Ha en fin 17. mai folkens, i et fritt og demokratisk land.
Gjest Elenath Skrevet 17. mai 2004 #11 Skrevet 17. mai 2004 Bildene som angivelig skulle være av britiske soldater var falske. Bildene av amerikanerne (som er nevnt her) er dessverre ekte. OK, da henger jeg med igjen. Utrolig at noen kan gjøre noe sånt. *må lese bedre neste gang* :oops:
Gjest baby-E Skrevet 19. mai 2004 #12 Skrevet 19. mai 2004 Det er helt sykt.....at noen klarer å gjøre noe slikt....
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #13 Skrevet 19. mai 2004 Men det som gjør meg mest opprørt er at dette er et klarert og godkjent program, helt opp til Rumsfeld og Bush! De gutta får etterhvert LITT å svre for. Nåja, det er jo ikke bevist ennå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå