Gå til innhold

KVALMT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227401

Jeg har ikke ord......... KVALMT at noen mennesker kan gjøre slikt mot andre mennesker!!!! Hva er det mellom ørene deres og hva sitter i brystkassen deres?? U alle fall ikke hjerne eller hjerte, har ikke ord! Skjønner det bare ikke........... Huff, tror ikke det kan finnes større helvete enn det er på denne jorda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF..KVALMT..PATETISK...UFORSVARLIG...noe sånt kan man IKKE gjøre mot mennesker...mennesker mot mennesker...herregud..kvalmt..JA! Hvis helvete finnes må disse menneskene dit..

Skrevet

UFF..KVALMT..PATETISK...UFORSVARLIG :Gjesp: ...noe sånt kan man IKKE gjøre mot :grine: mennesker...mennesker mot mennesker...herregud..kvalmt..JA! Hvis helvete finnes må disse menneskene dit.. :murvegg:

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet
Er alle bildene falske?

Eeeee, nå hang jeg ikke med på spørsmålet ditt? Har du hørt at bildene som vises i media er falske??

Gjest Starya
Skrevet

Bildene som angivelig skulle være av britiske soldater var falske. Bildene av amerikanerne (som er nevnt her) er dessverre ekte.

Skrevet

Det er helt sykt..

Gjest Anonymous
Skrevet

Men det som gjør meg mest opprørt er at dette er et klarert og godkjent program, helt opp til Rumsfeld og Bush! De gutta får etterhvert LITT å svre for.

Ha en fin 17. mai folkens, i et fritt og demokratisk land.

Gjest Elenath
Skrevet
Bildene som angivelig skulle være av britiske soldater var falske. Bildene av amerikanerne (som er nevnt her) er dessverre ekte.

OK, da henger jeg med igjen. Utrolig at noen kan gjøre noe sånt.

*må lese bedre neste gang* :oops:

Gjest baby-E
Skrevet

Det er helt sykt.....at noen klarer å gjøre noe slikt.... :kjempesinna:

Gjest Anonymous
Skrevet
Men det som gjør meg mest opprørt er at dette er et klarert og godkjent program, helt opp til Rumsfeld og Bush! De gutta får etterhvert LITT å svre for.

Nåja, det er jo ikke bevist ennå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...