AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Lurer på om det er jeg som er unormal... Her må vi besøke eller få besøk av svigers 1-3 ganger hver uke, og jeg merker jeg blir litt halvgal av det... Mannen min også, men det er vanskelig å takke nei når vi ikke har andre planer. De er hyggelige, men er veldig til å blande seg i sine barns liv og i oppdragelsen av datteren vår. De kom ikke så ofte før, men nå bor vi ti minutter unna så da... Det lengst vi har vært uten å se de var nå i jula da vi klarte å få vært i fred i seks fulle dager. Ahh... Mine foreldre ser vi kanskje annenhver eller hver tredje uke. Synes det er mer enn nok jeg... Hvor ofte er det vanlig å møte svigers og foreldre, når man ikke bor avskrekkende langt unna hverandre?Anonymous poster hash: 793d2...79d
militærjenta Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg og typen min treffer moren hans fra alt mellom 0-2 ganger i uken, ettersom hun bor 20 minutter unna med bil.
Semydfe Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Ca 1-2 ganger i uken på både svigers og mine foreldre. Men er ofte ikke besøk som i at de er invitert på middag eller kaffe. Ofte titter vi bare innom hverandre og sier hei :-)
j86 Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Synes det høres litt mye ut. Pleier å spise middag hos mine foreldre / invitere de over ca annenhver uke og tilsvarende for hans familie. Altså så blir det på besøk eller få besøk ca 1 gang i uka. Det holder LENGE.
Gjest Eurodice Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Lurer på om det er jeg som er unormal... Her må vi besøke eller få besøk av svigers 1-3 ganger hver uke, og jeg merker jeg blir litt halvgal av det... Mannen min også, men det er vanskelig å takke nei når vi ikke har andre planer. De er hyggelige, men er veldig til å blande seg i sine barns liv og i oppdragelsen av datteren vår. De kom ikke så ofte før, men nå bor vi ti minutter unna så da... Det lengst vi har vært uten å se de var nå i jula da vi klarte å få vært i fred i seks fulle dager. Ahh... Mine foreldre ser vi kanskje annenhver eller hver tredje uke. Synes det er mer enn nok jeg... Hvor ofte er det vanlig å møte svigers og foreldre, når man ikke bor avskrekkende langt unna hverandre?Anonymous poster hash: 793d2...79d Det er ingenting i veien for å si det ikke passer, hvis folk kommer overraskende. Jeg er vant til at man gjør avtaler på forhånd. Som voksne, fornuftige mennesker skulle ikke det by på problemer.
Gjest Vevila Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Vi ser hans foreldre som oftest 1 til 3 ganger i uka. Mine ser vi en del skjeldnere. Skjønner at du syns det blir mye. Jeg ville sagt fra/Mannen får si fra at dere synes det er koselig med besøk, men at dere trenger tid for dere selv også. Man trenger jo tid til både venner og til å være kjærester.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Ser foreldrene til kjæresten hver dag, og det samme gjør jeg med foreldrene mine. Vi bor i kjelleren hos foreldrene hans, og jeg er hjemme hos foreldrene mine hver dag : ) Anonymous poster hash: 835e0...61e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Mine foreldre ser vi 1-3 ganger i uka. De bor rett i nærheten. Hans ser vi noen ganger i året da vi må reise dit.Anonymous poster hash: 512ec...335
Gjest gurimalla Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Flere ganger i uken, tipper vi ser dem ca 3 ganger i uken i snitt, men det er sjelden mer enn en kopp kaffe. Spiser middag sammen 1 - 2 ganger i mnd. Barna ser dem litt mer, da de henter dem tidlig i bhg/SFO en gang i uken. Mine foreldre er her like ofte. Vi bor sentralt og synes det er greit at folk stikker innom. Vi sier fra hvis det ikke passer. Vi får aldr uventet besøk av foreldre/svigerforeldre etter at barna har lagt seg.
Askmeagain89 Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Mine foreldre 4-5 ganger i året. Hans 1-2 ganger i året.
Anoia Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 3-4 ganger i året. Vi bor riktignok langt unna alle sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Lurer på om det er jeg som er unormal... Her må vi besøke eller få besøk av svigers 1-3 ganger hver uke, og jeg merker jeg blir litt halvgal av det... Mannen min også, men det er vanskelig å takke nei når vi ikke har andre planer. De er hyggelige, men er veldig til å blande seg i sine barns liv og i oppdragelsen av datteren vår. De kom ikke så ofte før, men nå bor vi ti minutter unna så da... Det lengst vi har vært uten å se de var nå i jula da vi klarte å få vært i fred i seks fulle dager. Ahh... Mine foreldre ser vi kanskje annenhver eller hver tredje uke. Synes det er mer enn nok jeg... Hvor ofte er det vanlig å møte svigers og foreldre, når man ikke bor avskrekkende langt unna hverandre?Anonymous poster hash: 793d2...79d Svigers bor i nabohuset. Møter dem ofte, kanskje noen ganger i uka, men er ikke på besøk eller de hos oss mer enn kanskje 1 gang i måneden. Dette tror jeg er individuelt for meg og min mann, for jeg ser at min svigerbror og hans kone er på besøk hos svigers rundt 3-4 ganger i uken, og gjerne mer. Anonymous poster hash: 36aed...b46
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Mine foreldre, kanskje en gang i mnd. Hans foreldre ca annenhvermåned. Bor ca 30 minutter unna begge. Fornøyd!Anonymous poster hash: 64234...7c7
LukaFrost Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Vi ser foreldre og svigers med ca 2 måneders mellomrom. Det er noen mils avstand til dem. Jeg føler ikke behov for noe mer.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Svigermor er jeg innom daglig, mens min mor ser jeg 4-7 dager om gangen 5-6 ganger i året. Anonymous poster hash: edddf...e52
Gjest bustyvel Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ser mine svigers oftere enn mine foreldre, da førstnevnte bor nærmere. Hva folk synes er for mye og for lite er vel helt opp til dem.
MarenogAron Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Svigers: Ca en gang i mnd, 30 min unna. Mine foreldre: Ca annenhver mnd, 1 t 20 min unna.
kokkos Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ser mine foreldre ca månedlig og svigers to-tre ganger i halvåret. Bor et par timer unna hver (hver sin retning). For gubben er det motsatt. Vi gjør det gjerne sånn at han får frihelg når jeg tar med barnet til mine foreldre og omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå