AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Hei! jeg tåler ikke p-piller(hormoner) godt. får humørsvigninger , blir irritabel og går opp i vekt. nå har jeg derfor fått cerazette av legen, men jeg bekymrer meg litt for å begynne med de også nå siden jeg alltid har pleid å få bivirkninger av p-piller. Spesielt ettersom jeg har nok med og få vekk julekiloene nå.. Noen erfaringer med p-piller VS cerazette eller kun sistnevnte? Anonymous poster hash: 96656...db2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har gått på Loette og går nå på Cerazette. Med Loette hadde jeg humørsvingninger ut av en annen verden, men har ikke merket noe av det på Cerazette. Har ikke gått opp i vekt på noen av dem. Fikk litt mer kviser da jeg startet med Cerazette, men det gikk over i løpet av et par måneder. Og så får jeg mensen ca. annenhver måned, men det ser jeg på som en fordel. Men bivirkninger varierer mye fra person til person, det eneste man kan gjøre er å prøve i 3 måneder.Anonymous poster hash: 2a4ca...80a 1
Sillicious Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jeg hadde mye mellomblødninger med Cerazette, men kun de første mnd, også mer kviser, men det ga seg også. Mistet mensen helt, men tror humøret var dårlig pga dem, så byttet til Microgynon. Nå har jeg kviser igjen etter første mens på 3 år, håper de forsvinner igjen.. Ellers har jeg ikke merket noe.
Xelea Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har bare brukt Cerazette i to måneder, men jeg har ikke merket noe vektoppgang eller humørsvingninger jeg har tidligere brukt Mercilon og Loette og jeg ble ganske irritabel av begge. Etter to måneder med Cerazette har jeg ikke mensen lenger, men jeg har nesten konstante småblødninger som jeg håper gir seg snart. Du må nesten bare prøve!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Jeg gikk opp i vekt med Cerazette(ca 5 kilo), men humøret var stabilt. Mistet også mensen helt. Byttet til Loette og kiloene forsvant og humøret er fortsatt stabilt.(har hatt humørsvingninger på andre p-pillemerker). Anonymous poster hash: d5904...a70
brightness Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Jeg gikk litt ned i vekt av de og fikk humørsvingninger de 3 første mnd. Ellers fungerer de helt supert og slipper mensen også.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Jeg gikk opp 10kg i løpet av de første mnd. I tillegg mistet jeg mensen helt. Sluttet fort med de for å si det sånn. Gikk aldri ned igjen kiloene jeg la på meg Anonymous poster hash: 00ead...78d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Synes de var helt fantastiske. Gikk ikke opp i vekt av de, og følte meg glad og lykkelig. De beste pillene jeg noen gang har tatt. Anonymous poster hash: 44e02...17e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 ble om mulig enda mer forvirret nå Anonymous poster hash: 96656...db2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 ble om mulig enda mer forvirret nå Anonymous poster hash: 96656...db2 Det er fordi ingen kan svare på om du kommer til å merke bivirkninger eller ikke. Alle kropper er forskjellige og reagerer forskjellig på forskjellige hormonpreparater. Jeg synes du skal prøve i 3 mnd. Dersom du mistrives med dem slutter du bare. Da har du i hvertfall prøvd. Anonymous poster hash: d48c9...fc2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Gikk på microgynon før. Måtte bytte fordi jeg hadde risiko for hjerneslag. Går nå på cerazette. Funket veldig bra i 1,5 mnd. Hadde ikke mensen eller noe.. Før jeg plutselig begynte å få mellomblødninger for to uker siden.. har det fortsatt:( håper det gir seg snart. Anonymous poster hash: 4f3ad...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå