Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg tror jeg det må bli

The Green Mile

Titanic

Meet Joe Black

The Bridges of Madison County

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broene i Madison County

The Priest

Skrevet

Løvenes konge.

Gråter aldri av filmer, jeg. Men når pappa'n til Simba døde, felte jeg faktisk en tåre. TEgnefilm og greier :oops:

Skrevet

definitivt den grønne mil.. jeg hadde så vondt av den at jeg greide ikke å stoppe, jeg var helt sliten etterpå.. ble litt lei meg av å tenke på den nå :(

Skrevet

Jeg er desverre diskvalifisert fra å svare fordi jeg antageligvis er verdens mest lettrørte person. Jeg gråter til alt. Fra barne-tv til akutten. (Gjerne Norge Rundt også)

Det er nesten lettere å svare på hvilken film jeg ikke gråt til.

Skrevet

Lilja 4ever! Jeg gråter aldri til filmer, men da gråt jeg som en foss!

Skrevet
definitivt den grønne mil.. jeg hadde så vondt av den at jeg greide ikke å stoppe' date=' jeg var helt sliten etterpå.. ble litt lei meg av å tenke på den nå :([/quote']

Jeg også, klarte ikke å se den igjen i dag faktisk. :-(

Gjest Starya
Skrevet

Jeg gråter ytterst sjeldent av filmer, men da jeg så Braveheart for andre gang stortutet jeg mot slutten.

Dagen før hadde det vært endel nyhetsinnslag fra Sierra Leone, tror nok det hadde en sammenheng..

Gjest Madley
Skrevet

Armageddoon, når pappan bytter plass med kjæresten... :grine:

Skrevet

Løvenes Konge .. gråt da jeg så den første gang som unge og det renner fortsatt noen tårer når jeg ser den nå.

Skrevet
Jeg er desverre diskvalifisert fra å svare fordi jeg antageligvis er verdens mest lettrørte person. Jeg gråter til alt. Fra barne-tv til akutten. (Gjerne Norge Rundt også)

Det er nesten lettere å svare på hvilken film jeg ikke gråt til.

Eg òg! Grin mykje. Hugsar i tenåra då me såg 'My girl' - eg tuta så venene mine følte dei måtte trøste... Og betre har eg vel ikkje blitt, akkurat.

Skrevet

Glemmer aldri hvor trist jeg syntes "The Champ" var, og ikke minst "Ghost". Da skreik jeg hele veien hjem fra kino...

Skrevet

My girl, Braveheart er filmer jeg gråt til, og jeg er ingen filmgriner. Den jeg gråt mest av tror jeg var King Kong. Da han ramla ned fra empire state og døde :cry:

Skrevet

Selv om jeg ikke alltid gråter, har jeg i hvert falll en klump i halsen når jeg ser Gladiatoren, City of Angels og Lilja 4-ever

Skrevet

The Mission, med de Niro og Jeremy Irons

Gjest Anonymous
Skrevet

"Tid for ømhet": har sett den 4 ganger og bestemmer meg for å ikke gråte- pleier ikke å gråte til film...likevel renner tårene når denne filmen vises....

Gjest rabrabara
Skrevet

Tror det blir tett mellom Lilja 4-ever og The Crying Game. Hoi, jeg grein så jeg rista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...