Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har fått hjelp til et spark i ræva hos vektkonsulentene? Isåfall hva er dine erfaringer? Positive? Negative? Har lyst til å seriøst endre kostholdet mitt å gå ned i vekt. Jeg kan sikkert klare det selv også uten å måtte betale på en vektklubb, men jeg syntes det er greit å ha noe å forholde seg litt ekstra til den første tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Du kan jo bruke roede klubben gratis. Da får du registrere kosthold og holde oversikt over kcal gratis. Ellers finner du mye bra info på http://helsenorge.no/Helseogsunnhet/Sider/Kosthold-og-ernaring.aspx og lignende offentlige sider.

De fleste er ute etter pengene dine. Hvorfor betale i dyre dommer når man kan bruke pengene på treningstøy, sko, turstøvler, sykkel, sunn mat, regntøy, svømmekort, osv osv :fnise:

Skrevet

Greia med at jeg vil ha litt mer info om vektkonsulentene er at de ikke bare baserer seg på en kostholdfilosofi. Så man kan velge litt selv å det liker jeg. Vet også at de har hatt stor suksess i danmark. Derfor vil jeg høre om noen har litt mer efaringer. Hvordan ukesmenyene deres osv er for eksempel.

At de er ute etter pengene mine er jeg fullt klar over :laugh: Men jeg føler jeg kan avse 179 kroner i mnd for å få et spark bak. Nytt og gammelt treningstøy har jeg, nye treningssko fikk jeg til jul og treningssenter med basseng trener jeg allerede på :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...