Gå til innhold

The silence treatment - Nå skal han få savne meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må poste denne anonymt. Liten by og små forhold..

Jeg har møtt drømmemannen. Vi er enige om at vi vil se hva vi kan bli. Også at det skal gå sakte. Brent barn skyr ilden, og alt det der. Vi er begge like forkulla. Tålmodighet er et ord som har blitt brukt flere ganger oss imellom.

Nå skal jeg være tålmodig og la han få savne meg. La han få ville ringe meg og si at han bare ville høre stemmen min. Akkurat som han sier når jeg ringer. Jeg gidder ikke et forhold til der jeg er primus motor i alt.

Så. Jeg trenger bare noen "Hold ut! You can do it!!" fra dere..

Anonymous poster hash: 837c6...9ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud.. Alle disse spillene folk skal ha i forhold...

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hold ut! You can do it!!! Går så fint så, dette klarer du flott :D :duskedame:

Anonymous poster hash: 3a262...341
  • Liker 3
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Regel nummer en når man har møtt drømmemannen er vel at dette er en mann man ikke trenger å stresse sånn med?

• Liker 14
Skrevet

Anbefales ikke... Ender ofte med at du føler deg snytt fordi han ikke tenker på samme måte som deg. Dermed har du gitt deg selv silence treatment og han har ikke tenkt noe spesielt over det.

• Liker 10
Skrevet

"Silent treatment" er en form for psykisk misshandling og en ganske sikker måte å starte et usunt forhold på, om det er det du vil ha. Hadde jeg vært han og visst hva du drev på med så hadde jeg LØPT i motsatt rettning, håper han gjennomskuer det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

hadde ikke hatt noe imot litt ferie heller.

Anonymous poster hash: f0e86...770

AnonymBruker
Skrevet

Anbefales ikke... Ender ofte med at du føler deg snytt fordi han ikke tenker på samme måte som deg. Dermed har du gitt deg selv silence treatment og han har ikke tenkt noe spesielt over det.

Så hva anbefales da? I og med at det er han som står på bremsene mest her og jeg ikke har lyst til å være bulldoser.

Misforstå meg rett. Jeg er på ingen måte klar for å hoppe inn i noe "middag hos svigers" med det første, men jeg liker bare å vise at jeg liker han.

AnonymBruker
Skrevet

Huffameg, dette blir for mye amerikansk såpe for meg, vær voksne og ærlige mot hverandre uten å stresse, det er så mye enklere.

Anonymous poster hash: d3e3f...bc2
  • Liker 6
Skrevet

Så hva anbefales da? I og med at det er han som står på bremsene mest her og jeg ikke har lyst til å være bulldoser.

Misforstå meg rett. Jeg er på ingen måte klar for å hoppe inn i noe "middag hos svigers" med det første, men jeg liker bare å vise at jeg liker han.

Det kommer an på mange ting. Men å ikke "spille spill" er som regel det beste. Enten må du akseptere hans tempo og måte å gjøre det på eller si i fra klart og tydelig at du ikke aksepterer det (og så evt avslutte om det ikke fungerer). Jeg kan nesten love deg at den andre parten ofte ikke merker at du "straffer ham", noe som bare vil føles trist for deg.

Jeg snakker av erfaring :)

Skrevet

Hvorfor gi "silent treatment" til "drømmemannen" ? Det er jo best oppskriften på å miste vedkommende.

Ikke alle setter pris på å "spille spill" med hverandre

Skrevet

Kanskje han ikke er så interessert som du har innbildt deg?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at hvis drømmemannen eller drømmedamen ikke tåler å få melding er vedkommende ikke interessert....så spille det såkalte spillet skjønner jeg ikke vitsen med...

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med at han "trår mest på bremsene"?

Hvis han ikke er 100% interessert, så vil ikke silent treatment gjøre ham interessert. Silent treatment kan gjøre noen frustrerte og det er sant at man kan "drepe" tiltrekning ved å overkjøre dem og fremstå desperate. Men stillhet skaper ikke interesse. Han må være ekstremt tiltrukket av deg fysisk samt interessert i deg på et personlig nivå for å ville ha et forhold og alt dette kan ikke "fakes" ved å være utilgjengelig.

Hvis du har til vane å være pådriver i et forhold så er det riktignok lurt å i det minste vente på at han sender deg meld/ringer og ber deg ut. Men ikke hal ut tiden du bruker på å respondere eller ignorer ham - det har ingenting for seg.

• Liker 1
Skrevet

Du får ingen støtte fra meg. Hvorfor ikke være ærlig og naturlig, men spille sånne slemme spill med andres følelser? Seriøst...

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen plutselig blitt stille hadde jeg antatt at de ikke var interesserte lengre og ikke tatt kontakt igjen selv. Flott måte å drepe det før det i det heletatt har startet.

Anonymous poster hash: 03b42...05a
Skrevet

pass på silent treatment.. det er virkelig ikke noe man må gjøre med hverandre, ikke starte forholdet slik. fordi da kan man finne på enda flere ting...og det vil arte seg videre i forholdet.. det er ikke bra å ha med seg inn i det så stopp opp, les heller noen bøker om positive forhold og hvordan man kan gi det gode til hverandre, god positiv energi, å vær go med han hver eneste gang han kommer din vei gjennom hele forholdet. om dette er riktig så vil det fort falle på plass å du vil kjenne det raskt.. ikke leke med hodet til hverandre. å kjenn etter når det har gått en stund, om du kjenner negative følelser hans vei, stopp opp gå litt for deg selv noen minutter, å mediter å finne årsaker til hvorfor reaksjonen kom. aldri angrip han.. bare noen råd på veien :blomst: klem

• Liker 1
Gjest Linneah2013
Skrevet

Jeg har møtt drømmemannen. Vi er enige om at vi vil se hva vi kan bli. Også at det skal gå sakte. Brent barn skyr ilden, og alt det der. Vi er begge like forkulla. Tålmodighet er et ord som har blitt brukt flere ganger oss imellom.

Nå skal jeg være tålmodig og la han få savne meg. La han få ville ringe meg og si at han bare ville høre stemmen min. Akkurat som han sier når jeg ringer. Jeg gidder ikke et forhold til der jeg er primus motor i alt.

Ok, men viser du lite interesse, trekker han seg unna.

AnonymBruker
Skrevet

Du er forkulla, sier du. Men du går rett på`an igjen. Altså, dette hadde ikke jeg orket fra en mann, eller kvinne. Fikk nok drama, spill og manipulativ oppførsel der. Du vil sitte å bli savnet, liksom? Negativ oppførsel med det samme du har møtt drømmemannen. Drama drama drama.

Se nøye på ditt eget mønster.

Anonymous poster hash: eb61e...794

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere er enige om å ta det rolig, så hvorfor stresser du da?

Anonymous poster hash: 7f8a2...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...