AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har vært deprimert i lang tid nå, men det begynner å komme seg nå og blir bedre for hver dag. Jeg har hatt kjæreste midt oppi alt dette, og han har taklet det veldig bra syns jeg. Jeg har vært mye sint og lei meg og mye har gått utover han. Nå som jeg vet hva som foregår er jeg selvfølgelig mye mer bevisst på dette, slik at jeg prøver å ikke la ting gå utover han. Jeg har likevel sykt angst for at han plutselig ikke skal gidde mer, nå når det endelig begynner å bli bedre. Vet det er sikkert depresjonen som snakker, men hvordan kan jeg prøve å ikke tenke sånn? Han sier han elsker meg, og er der for meg, og vi har det bra, men jeg er likevel bekymret... Anonymous poster hash: bbf71...88c
MeLoveU Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Gikk på en kurs engang om emnet besjymring. Der lærte vi at 99% av det man beskymret seg for skjedde aldri og at beskymring var en ring man kunne gå ut av og sette seg i andre ringer, som feks begeistring ringen, eller oppmuntring ringen Og flere andre ringer som var mye bedre å tilbringe tiden sin i... Lenge siden så jeg husker ikke alt, men når man tenker over det så stemte det. Så prøv å gå ut fra beskymringen og bruk litt av tiden din i en av de andre ringene Føles kanskje teit ut, men hvorfor være teit i beskymringen når du kan vær teit i oppmuntringen!! Kan jo ikke bli verre he he...
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Oppsøk hjelp, bli bedre, vis og fortell at du setter pris på han og at du vet du ikke er den beste kjæresten du kan være akurat nå, men at du jobber med å bli bedre. Anonymous poster hash: b16e6...538
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Gikk på en kurs engang om emnet besjymring. Der lærte vi at 99% av det man beskymret seg for skjedde aldri og at beskymring var en ring man kunne gå ut av og sette seg i andre ringer, som feks begeistring ringen, eller oppmuntring ringen Og flere andre ringer som var mye bedre å tilbringe tiden sin i... Lenge siden så jeg husker ikke alt, men når man tenker over det så stemte det. Så prøv å gå ut fra beskymringen og bruk litt av tiden din i en av de andre ringene Føles kanskje teit ut, men hvorfor være teit i beskymringen når du kan vær teit i oppmuntringen!! Kan jo ikke bli verre he he... Bekymring Anonymous poster hash: b16e6...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå