Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke Lanny bare snadder? Fikk virkelig opp øynene for han sist episode... Jeg SKAL klare å holde meg unne nettsiden der det står hvem Meredith velger.... Men håper det blir Lanny! :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Elenath
Skrevet
Er ikke Lanny bare snadder? Fikk virkelig opp øynene for han sist episode... Jeg SKAL klare å holde meg unne nettsiden der det står hvem Meredith velger.... Men håper det blir Lanny! :P

Jeg "heier" også på han :) han er så herlig.

*vil heller ikke vite hvem hun velger*

Skrevet

ja! helt enig! jeg smelta med en gang jeg så han, nydelige øyner.. skikkelig godgutt også.. jeg greide ikke å holde meg unna avsløringen.. men jeg skal være still :)

Skrevet

Jepp, men jeg tror ikke hun velger Lanny. Men jeg vedder på at Lanny blir neste Ungkaren. :wink:

Gjest Elenath
Skrevet
Jepp' date=' men jeg tror ikke hun velger Lanny. Men jeg vedder på at Lanny blir neste Ungkaren. :wink:[/quote']

Håper nesten det jeg.

Gjest lilletroll
Skrevet

HELT enig!! Han er best!!

Skrevet

Jeg vil gjerne vite hvem hun velger!! :Nikke:

Kan noen gi meg web. adressen??!! :) :klø:

Skrevet

Lanny har vært favoritten min hele tiden, men etter episoden i dag og møtet med moren hans sanke han noen hakk. En mann med et slikt menneske som ballast ville jeg ikke hatt om så jeg fikk han kastet etter meg.

Skrevet

Og der røyk han ut. Tror også jeg hadde blitt litt skremt etter møtet med familien hans. Hva var det mora sa? Gud først, så mannen, så familien og så seg selv og at hun måtte stille opp for han om hun ville eller ikke.

Gjest Elenath
Skrevet

Ja gud for en mamma :o spørs om ikke det gjør sitt til at han ikke blir neste rundes ungkar. Skummel dame.

Gjest Elenath
Skrevet

Var forresten inne og tittet nå og så at hun valgte han jeg trodde hun skulle velge. :wink: Samme for meg hvem av de det ble når Lanny gikk ut - derfor jeg sjekket.

Gjest Emera
Skrevet

Uff, jeg hadde ikke holdt ut en time med den mora til Lanny! :o

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nei, fy fader, jeg hadde løpt skrikende ut av huset etter fem minutter...

Skrevet

Det tenkte jeg også på. Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg, men hadde måttet si noe. Ærlig talt, Gud først, så mannen, så hjemmet, så ungene, så jobben og så seg selv. Halllooooo. Dette er 2004. Er det mulig. Jeg synes Meredith gjorde det eneste rette. Snakk om svigermor from hell....

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg hadde Lanny som favoritt til å jeg hørte moren snakke. :o Hadde jeg vært Meredith så hadde jeg sagt der og da hva jeg forventet av forholdet. Jeg hadde også sagt klart i fra at jeg IKKE ønsket noen form for innblanding fra moren, men men Meredith gikk litt roligere frem.

Synd at han har en sånn mor, for det kommer til å ødelegge mye for han i fremtiden. Huff a meg, virket jo ikke som om han hadde noen ryggrad heller. Men lot moren dure på som hun gjorde. Jeg satt og ventet på at han skulle si et eller annet, men det kom jo ikke. Jaja, like greit at han røk ut.

Skrevet

Enig med alt du sier der Madam Felle. Jeg ble temmelig rystet egentlig. Han hadde virkelig ikke ryggrad. Synd...

At han ikke skjønner at moren hans ødelegger for han. (religion altså...)..

Skrevet

Guri skjønte at han kom til å gå ut. Hun moren kunne jo skremt vettet av de fleste.... Han ble plutselig ikke fult så attraktiv der han satt, og sa ikke n oen ting tilbake til moren sin... tenk å bli sånn overkjørt :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...