frizzyindi Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg trenger raks hjelp her: ute etter metoder for å roe ned håret etter jeg har dusjet. jeg har tykt går somer oppklippt, men det er ikke spessielt tørt siden jeg ikke pleier å bruker føner eller rettetang. men skal bort og ha fønt håret, men det står til alle kanter, og trenger hjelp litt fort til hvrodan jeg skal roe det ned.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Rettetang, serum, oljer, eller du kan ta en nylonstrømpe og klippe bort tåa, så sprayer du litt hårspray over håret ditt og trer strømpen over. Gå med den i rundt 5-10 minutter, så roer det seg. Anonymous poster hash: 8680c...0a3
frizzyindi Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2014 Rettetang, serum, oljer, eller du kan ta en nylonstrømpe og klippe bort tåa, så sprayer du litt hårspray over håret ditt og trer strømpen over. Gå med den i rundt 5-10 minutter, så roer det seg. Anonymous poster hash: 8680c...0a3 Takk, det skal jeg prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå