Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rett før jul fikk vi satt inn en glassdør der det tidligere har vært åpent og i romjula var kona mi uheldig og skallet øyeområdet/tinningen inni dørkarmen. Hun bar på noe og var bare uheldig. Hun fikk et voldsomt blåmerke og hodesmerter som bare ble verre så etter tre timer insisterte jeg på at vi dro på legevakta.

Den timen på venterommet sammen med henne var ikke gøy. Damene der så på meg og blikkene deres lyste "konebanker". Og det ble verre for siden da har familie, ringt og dukket opp uanmeldt på besøk. Moren hennes ville hun skulle hjem til dem og være der noen dager, venninnene hennes ringte og kom på besøk og alle sendte meg det samme blikket.

Kona mi har sagt igjen og igjen at hun hadde bare en hjemmeulykke og har vist de døra og hvor det skjedde men til ingen nytte. Nå har ryktene nådd ut til mine venner og ev av disse vennene kjenner sjefen min på jobben.

Hva pokker gjør jeg, nå tror jo alle at jeg har slått henne???

mann, 37

Anonymous poster hash: fbfda...e98
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fyfaen, noen ganger hater jeg hønsene.

Anonymous poster hash: b538c...435
  • Liker 31
Skrevet

Si hu gikk på døra. Problem solved

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rett før jul fikk vi satt inn en glassdør der det tidligere har vært åpent og i romjula var kona mi uheldig og skallet øyeområdet/tinningen inni dørkarmen. Hun bar på noe og var bare uheldig. Hun fikk et voldsomt blåmerke og hodesmerter som bare ble verre så etter tre timer insisterte jeg på at vi dro på legevakta.

Den timen på venterommet sammen med henne var ikke gøy. Damene der så på meg og blikkene deres lyste "konebanker". Og det ble verre for siden da har familie, ringt og dukket opp uanmeldt på besøk. Moren hennes ville hun skulle hjem til dem og være der noen dager, venninnene hennes ringte og kom på besøk og alle sendte meg det samme blikket.

Kona mi har sagt igjen og igjen at hun hadde bare en hjemmeulykke og har vist de døra og hvor det skjedde men til ingen nytte. Nå har ryktene nådd ut til mine venner og ev av disse vennene kjenner sjefen min på jobben.

Hva pokker gjør jeg, nå tror jo alle at jeg har slått henne???

mann, 37

Pappa opplevde også dette (før jeg ble født). Mamma fikk blåveis, og pappa fikk de styggeste blikkene. Han nektet å gå ut med henne så lenge blåveisen var der hehe.

Anonymous poster hash: 32ccf...3f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig situasjon! Men hvis noen spør så bare si, "nei helrighet, hun gikk på den nye glassdøra hjemme!" og så ler du :) Og hvis folk spør kona hvor blåveisen kommer fra, så må hun selv også bare være tydelig på at hun hadde et uhell og skallet i en glassdør.. Om ryktet når sjefen din så bør han vel heller stole på deg enn et rykte?

Anonymous poster hash: dcfdc...ee0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du sier, er at de som jobbet på legevakta har brutt taushetsplikten? Eller har kona di nevnt legebesøket for familien?

Anonymous poster hash: cd663...884

• Liker 2
Skrevet

Skulle tatt bilde av den ødelagte døra.

"Pics or it didnt happen" er det mange som tenker :-D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skallet ned samboeren en gang da vi begge ble litt for ivrige under stillingsbytte mens vi hadde sex på en smal sofa. Ble en kraftig smell og en skikkelig blåveis. Skal love deg det er enda vanskeligere når du må lyve om grunnen i tillegg. Samboeren sa til sine nærmeste at jeg hadde skallet henne ned ved et uhell med et lurt smil. Tror de var de eneste som trodde jeg ikke hadde slått til henne. Men slapp av, det går over til slutt. Det er bare å heve seg over det.

Anonymous poster hash: ffab5...0e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres helt sært ut. At noen kan tenke det er vanlig nok, men alle?

Anonymous poster hash: 3d37a...f61
Skrevet

Flex bicepsen stolt og smil bredt når du får blikkene. Kona di vil da forsvare deg som aldri før siden hun vil bli ennå mer pinlig berørt over det. At andre kvinner sympatiserer med henne og ser på mannen hennes som en stor skurk, er noe hun kan leve med, en mann som dummer seg ut derimot, det vil hun prøve å bortforklare så godt hun kan.

Utover det så kan du faktisk be dama di gjøre sitt for å skjule merkene, og fra nå av dra på handletur alene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, dette er faen ikke gøy.

Mann, 37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si til kona di at hun skal si til venninene sine at de ikke er velkommen så lenge de gir deg stygge blikk eller hinter til noe?

Anonymous poster hash: b538c...435
Skrevet

Fortell dem at du synes det er veldig sårene at de tror du er i stand til å slå konen din.

• Liker 7
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg forstår ikke vennene deres.

Hvis jenten har fått en blåveis en gang fordi hun faktisk gikk på en dør ville jeg latt tvilen komme min kompis tilgode. Hvis det derimot var stadige blåveiser og dører som unnskyldninger er det en helt annen sak.

En som faktisk har banket konen sin gjør at for å skjule og bortforklare dette. Siden dere begge har vært åpen om det burde vennene deres skjønne det. Hadde min datter fått en blåveis med en så teit unnskyldning som den døren hadde jet tatt en samtale med henne under fire øyne som handlet om tillit samt at jeg ville hatt en så detaljert historie som mulig for å avdekke løgnen. Og det hadde jeg gjort dersom hun løy. Dersom jeg derimot ble nok overbevist om at det faktisk var et uhell med en dør ville jeg vært den første til å drepe rykter.

Mitt beste tips til deg er å være åpen f.eks si noe sånt som "jeg vet alle gir meg skylden for noe hun har påført seg selv ved et uhell. Jeg vet hva jeg har gjort og ikke gjort og håper dere kan akseptere det når jeg sier at vold - i særdeleshet mot kvinner - er ikke meg".

Jeg kjenner en som ble utsatt for samme typen rykter av nettopp sin svigermor og som heller aldri hadde banket sin kjære. Dessverre veldig seiglivet men det ble oppklart til slutt.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Gått på en dør. Ja. Liksom.

• Liker 1
Skrevet

I utgangspunktet er det bra at folk bryr seg om andre og er bekymret for dem, men noen ganger kan det gå litt over styr. Da jeg trente kampsport var det en jente der som fikk lett blåmerker, og med tøff trening ble det en del av dem på armer og bein. Hun var ikke spesielt glad i å gå i sommerkjole sammen med kjæresten, for det var så mange som sendte ham mistenksomme og sure blikk.

Omtanke er bra, forhåndsdømming er det ikke.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som tok en øyelokkoperasjon. Hun så virkelig blå og jævlig ut. Gikk rundt med solbriller. Hun dro på et parfymeri for å få hjelp til noe som kunne dekke blåmerkene. Tar av seg solbrillene og får den reaksjonen fra hun som jobbet der. Hjalp lite at hun hadde med seg mannen. Han er nesten 2 meter høy og hun nett og spinkel.

Anonymous poster hash: d374b...c55

AnonymBruker
Skrevet

Det du sier, er at de som jobbet på legevakta har brutt taushetsplikten? Eller har kona di nevnt legebesøket for familien?Anonymous poster hash: cd663...884

Brutt taushetsplikten?? Det er ikke sånn ryktene har oppstått. Folk ser en blåveis, og begynner å hviske om at han slår kona si. De trenger ikke vite at hun har vært hos legen for å starte slike rykter.

Anonymous poster hash: c8905...f60

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det har jeg opplevd og smalt rett i glassdøren så den knuste hos svigers, jadda kom på legevakten med oppkuttet høyre kinn og et blodig håndkle presset mot sårene, alle så på mannen min med sint blikk...!

Og jeg har fått sinte blikk av folk den gang sønnen min kom på bussen med en saftig blåveis etter at han fikk skoen til en klassekamerat i ansiktet under lek , folk stirret stygt på meg og de tisket og hvisket BV! følte meg så flau!

Endret av Anciol
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg synes det er forferdelig at folk bare kan tro sånn ut av det blå..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...