Ellevill Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ønsker å bytte to gaver kjøpt på Elkjøp i et nytt produkt. Kan jeg gjøre dette uten kvittering? Og selv om den ene esken er åpnet?
Britt Banditt Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Vet ikke når den er åpnet, men jeg fikk i hvert fall byttet en gave jeg fikk, og fikk gavekort tilbake. Det var i romjula da.
Gjest Blomst83 Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jeg fikk byttet uten kvittering,men det var uåpnet da.
FantasDick Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Jobbet med retur og reklamasjon tidligere, og jeg ga alltid ny vare/bytte/gavekort uten kvittering så lenge varen var i salgbar stand og vi hadde varen i sortimentet. Kan ikke se hvorfor det ikke skulle gå - da er de pirkete.
militærjenta Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Det vil jeg tro ja, men jeg ville gått rett til kassa med varen
Britt Banditt Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Det vil jeg tro ja, men jeg ville gått rett til kassa med varen Mange Elkjøp har en egen dør du går inn for å returnere varer etc. Så jeg ville sjekka det før jeg gikk inn i butikken. 1
Ellevill Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2014 Tusen takk for svar alle sammen! Jeg prøver! :-)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Jobbet med retur og reklamasjon tidligere, og jeg ga alltid ny vare/bytte/gavekort uten kvittering så lenge varen var i salgbar stand og vi hadde varen i sortimentet. Kan ikke se hvorfor det ikke skulle gå - da er de pirkete. varen kan være stjålet. derfor burde det ikke gå! med mindre varen har en eller annen elkjøp klisterlapp på.. om den er stjålet er du skyldig for at butikken taper penger. Anonymous poster hash: 9d600...b83
FantasDick Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 varen kan være stjålet. derfor burde det ikke gå! med mindre varen har en eller annen elkjøp klisterlapp på.. om den er stjålet er du skyldig for at butikken taper penger. Anonymous poster hash: 9d600...b83 Vel nå jobbet jeg i en nettbutikk, så ingen fare for at jeg var skyldig i noe tap for butikken, men jeg ser poenget. Trodde likevel de var såpass godt sikret mot tyveri at dette ikke er slikt som skjer så altfor ofte, men hva vet vel jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå