Gå til innhold

Hjeeelp! Er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Lkke
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som indikerer på at han egentlig er interessert? Han stakktil og med fra deg på byen. Det hadde ikke jeg gjort om jeg var oppriktig interessert i noen

Anonymous poster hash: d9729...1d3

• Liker 1
Skrevet

Ja, sant nok.. Men så er det igjen alt det andre. I tillegg til at han selv sa han oppførte seg som en dritt, men er nok noe i det du sier. Takker:)

Skrevet

Han var full da.. Som dere sikkert vet fungerer ikke hjernen ordentlig når den er påvirket av alkohol. Dette trodde jeg oss voksne mennesker som har prøvd alkohol før, visste? han setter seg vedsiden av deg når du kommer i kontakt med andre gutter, det kan jo virke som han vil ha deg for seg selv. Han tok kontakt med deg? Det er jo et tydelig tegn, om han ikke var interessert i det hele tatt hvorfor skulle han da ønske og ta kontakt?

Om jeg er komplett uinteressert i en person hadde jeg aldri i verden tatt kontakt med vedkommne...

Enten vil han bare være venner, eller så vil han noe mer, enten eller vil han hvertfall ha kontakt med deg, det er helt klart!

Skrevet

Ja. Stemmer. Huff, blir helt forvirra jeg hehe

Skrevet

kanskje har rett og slett er litt skremt av kjærestekonseptet? Da du ville finne på noe med han alene, så ble han kanskje litt redd? Siden du skriver at han har blitt såret i forhold før... det du beskriver høres jo definitivt ut som en intresert gutt... Gi han litt tid, ikke mas, prøv å senke skuldrene, kanskje det tar seg opp eller så var det sikkert ikke ment to be uansett:) Lykke til

Skrevet

Kloke ord det ja:) hehe, men tenker siden det har gått nesten en måned siden vi hadde en ordentlig samtale at jeg burde gjøre noe? Samtidig som jeg tenker han også burde gjøre noe men.. Takk for svar i hvertfall :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...