Gjest Chelseagirl Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Har noen tips her til et finere spisebestikk som kan brukes til f.eks jul, finere selskaper osv? Edit: Har dette serviset som "finservise "http://www.porsgrund.com/nettbutikk/Servise/Sense.aspx Endret 4. januar 2014 av Chelseagirl
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Sølv eller stål? Jeg liker godt Georg Jensen Vivianna. Anonymous poster hash: 4047a...080
Gjest Mary Quant Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Georg Jensen er fint - men veldig dyrt. Jeg har valgt Tina fra Hardanger og er utrolig fornøyd med det vakre og tidløse designet. Det har holdt seg utrolig godt til tross for daglig bruk og stadig maskinoppvask. Hardangerbestikk finnes i mange utførelser - bra pris, bra design og kjempegod kvalitet.
Grønt blad Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Du kan alltids begynne å samle på sølvbestikk, og det finnes flere bestikk som passer en strammere stil. Ulempen er at sølvbestikk koster mye mer enn stålbestikk.
Gjest Chelseagirl Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Mange bra tips her:D Sølvbestikk var det stiv pris på ja...satse på jeg får arve sølvbestikk om mange år kanskje hahahahahaha
Brunhilde Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Jeg liker enkelte av bestikkseriene fra Stelton. Spesielt Maya og Prisme er fine, Maya har jeg prøvd og det ligger veldig godt i hånden, noe som også er viktig ved valg av bestikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå