AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Del Skrevet 4. januar 2014 Så en ad på facebook ( https://www.facebook.com/photo.php?v=10151995451723159&set=vb.217038473158&type=3&theater ) om noe som het never wet, for meg virket det rett og slett for godt til å være sant. Jeg er ikke den personen som stoler på reklame, egentlig ikke før jeg har sett det selv. Men er det noen som har prøvd dette her eller noe lignende som vet om det fungerer? Anonymous poster hash: 8a460...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Del Skrevet 4. januar 2014 Det fungerer ikke på langt nær så godt som reklamevideoene kan gi inntrykk av. Det er bare å google litt rundt etter anmeldelser av det, det finnes norske også. Det fungerer til en viss grad, men effekten er ganske kortvarig og på langt nær så feilfri at det er verdt å gamble på å bruke det på verdifulle ting. Det kan også bli et ganske stygt lag ytterst der du har sprayet, og det er ikke bare lett å bli kvitt dette laget. Ok som leketøy, ikke godt nok for faktisk bruk på viktige eiendeler. Du kan aldri i verden ta sjansen på å spraye dokumenter med det og dyppe dem i vann, og på elektronikk hadde jeg aldri brukt det (noe jeg mener står i instruksjonene, selv om de i reklamen gjør akkurat det). Å spraye litt på noe for å dyppe det i vann som lek er helt fint. Anonymous poster hash: 44365...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Del Skrevet 4. januar 2014 Det fungerer ikke på langt nær så godt som reklamevideoene kan gi inntrykk av. Det er bare å google litt rundt etter anmeldelser av det, det finnes norske også. Det fungerer til en viss grad, men effekten er ganske kortvarig og på langt nær så feilfri at det er verdt å gamble på å bruke det på verdifulle ting. Det kan også bli et ganske stygt lag ytterst der du har sprayet, og det er ikke bare lett å bli kvitt dette laget. Ok som leketøy, ikke godt nok for faktisk bruk på viktige eiendeler. Du kan aldri i verden ta sjansen på å spraye dokumenter med det og dyppe dem i vann, og på elektronikk hadde jeg aldri brukt det (noe jeg mener står i instruksjonene, selv om de i reklamen gjør akkurat det). Å spraye litt på noe for å dyppe det i vann som lek er helt fint. Anonymous poster hash: 44365...0fd Ville nok aldri sprayet det på mobil uansett, men så utrolig stilig ut med at de gjorde det med f.eks dobørste, bøtte osv. Selger de dette i Norge? Har lyst å prøve det.. Anonymous poster hash: 8a460...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå