Gå til innhold

Valentinegave til kjæreste (henne). Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en mann på 20, som er litt tidlig ut for å se etter gave til kjæresten på valentinesday. Tenker å kjøpe noe fra ebay og der er det lang frakttid.

Planen min på valentinesdagen er å ta henne med ut for å spise. På slutten av kvelden skal jeg overraske henne med å fyre opp fyrverkeriskudd (hun har bind for øynene) for å så si at jeg elsker henne (for første gang). Ja, fyrverkeri er ulovlig utenom nyttårsaften, men det driter jeg i...

Skal da gi henne noen roser, aner ikke hvor mange, men antakeligvis 3 med en eller annen bamse.

Her kommer problemet. Dama elsker katter. Hun hadde en grå katt som forsvant. Tenker å kjøpe henne en eller anne form for kattebamse fra Ebay, tror dere det er for klisje? Burde jeg heller gi henne en "vanlig" kosebamse av "teddy bear" typen? Vet noen om hvor man kan kjøpe sånn bamser, evnt på nett.

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest earthquake
Skrevet

Finnes vel bamser på eBay vil jeg tro, og på nille o.l. :)
Og både bamser, roser, sjokolade og smykker er jo typiske valentinsgaver som garantert vil falle i smak!

Skrevet

Det er vel ikke mer klisjé med kattebamse enn vanlig bamse?

Hvis hun er av typen som liker søte bamser, så kjør på! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kjøpe en cardboard-cat?

Anonymous poster hash: 6ecc7...2d3

• Liker 1
Skrevet

Der ble jeg stressa et øyeblikk av overskriften din , trodde jeg hadde glemt noe nå. Jeg tenker en bra middag , spatur eller liknende gjør susen:)

Skrevet

Du kan jo kjøpe en cardboard-cat?

Anonymous poster hash: 6ecc7...2d3

Haha, godt forslag, men vi bor på studenthybel, så det har vi egentlig ikke plass til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig trist av en kattebamse. Min katt døde da jeg var 21 år, og hadde jeg da fått en kattebamse så hadde jeg nok ikke blitt spesielt glad. Men hvis hun ikke sørger over katten og er glad i bamser så er det vel bare å gå for det :)

Anonymous poster hash: 8370c...396
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig trist av en kattebamse. Min katt døde da jeg var 21 år, og hadde jeg da fått en kattebamse så hadde jeg nok ikke blitt spesielt glad. Men hvis hun ikke sørger over katten og er glad i bamser så er det vel bare å gå for det :)

Anonymous poster hash: 8370c...396

Takk, må tenke meg om da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...