AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Det er noe som foregår, mener jeg. Anonymous poster hash: 0fec6...781 3
WubWub Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Hvor da tenker du på? I Italia så har mafiaen fremdeles enorm innflytelse i næringslivet og i det politiske landskapet. Faktisk så er mafien i Italia landets største bedrift. http://www.telegraph.co.uk/finance/financialcrisis/9006027/Mafia-is-Italys-biggest-business.html Men utover det så har de ikke så mye innflytelse utover landets grenser. I Norge har vi liten mafia virksomhet selvom organisert kriminalitet også her forekommer, men i langt mindre grad.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Hvor da tenker du på? I Italia så har mafiaen fremdeles enorm innflytelse i næringslivet og i det politiske landskapet. Faktisk så er mafien i Italia landets største bedrift. http://www.telegraph.co.uk/finance/financialcrisis/9006027/Mafia-is-Italys-biggest-business.html Men utover det så har de ikke så mye innflytelse utover landets grenser. I Norge har vi liten mafia virksomhet selvom organisert kriminalitet også her forekommer, men i langt mindre grad. Mafian på Bjørndal, har hvertfall mye makt fortsatt, virker det som. Anonymous poster hash: 0fec6...781 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Mafian står nok i ledtog med Illuminati og politiet. Anonymous poster hash: 9a1be...51f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Det er noe som foregår, mener jeg. Anonymous poster hash: 0fec6...781 Men men. Bare noe du tenkte på? Anonymous poster hash: 6210c...8dd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Maffian skrives forresten med to f-er. Anonymous poster hash: 6210c...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Jeg trur det finnes en skjult gruppe i den vestlige verden med veldig stor makt. De styrer nok langt fra alt og konsentrerer seg nok bare om områdene hvor makten ligger (Bank, politikere, militære, media og dophandel) Vet ikke hvem som skulle vært medlemmer i denne gruppen: Har mine mistanker, men har ikke lyst til å gå nærmere inn på det Anonymous poster hash: ec36f...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå