Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet for ca 4 mnd siden etter en liten periode med pause. I begynnelsen av bruddet forklarte han at han visste ikke om han hadde gjort det rette, men at vi måtte være for oss selv en stund. Jeg har ikke klart å la han være ifred og jeg har vel kanskje vært den masete typen som alle blir lei av en gang. Vi skulle egentli være venner, men nå er han så sint på meg at han ikke klarer det egang. Jeg har forsøkt og nå ut til han og vil gjerne ha denne mannen i livet mitt, men det virker som om at han er gått lei og bruker alle unnskyldninger han kommer på. Blandt annet at han har et sinne for meg han behøver og bearbeide.

Kan dette være fordi han er for stolt til å innrømme at han har gjort en feil og at det er sårt for han at jeg nå har det greit med situasjonen? Eller har jeg rett og slett skjøvet han unna med masingen min slik at vi aldri kan ha noe med hverandre å gjøre?

Anonymous poster hash: 67897...8b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra hva du beskriver stemmer jeg for alternativ 2, dessverre.

Anonymous poster hash: 2048d...e59
  • Liker 6
Gjest Elseby13
Skrevet

Du har mast et haltende forhold i hjel. Kom deg videre, slutt å kleng på ham.

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok dessverre også at du har mast han vekk. Klengete og innpåslitne er det verste de fleste vet om.

Anonymous poster hash: a89c6...3b9

• Liker 1
Skrevet

Tror nok dessverre at det er masingen, ja. Har gjort samme tabben selv, det skal jeg ærlig innrømme. Funka veldig dårlig! Kom deg videre, du, og finn deg en du faktisk ikke trenger å mase på! :)

:klem:

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg tror ikke der er masingen som har gjort at det er endelig slutt. Hadde han hatt de følelsene han skulle hatt vile han aldri satt forholdet i fare ved å sette det på pause.

Masingen din har hjulpet hans beslutning om å gjøre det permanent slutt, men det hadde kommet uansett. Det du derimot garantert har oppnådd med masingen din er at du har ødelagt vennskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...