Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun ser veldig bra ut for alderen. Men syns det virker litt som om hun hopper litt for fort fra den ene til den andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har vel gitt faen i langvarige forhold og den slags og bare hygger seg. Helt greit det.

Anonymous poster hash: 97603...6b0
  • Liker 3
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg syns det er dårlig gjort overfor mannen. Da tenker jeg hvis han ønsker å stifte familie en gang. I såfall kaster hun bort tiden hans. Men hvis begge bare er ute etter useriøs moro, er det vel greit.

Skrevet

Helt greit. Begge er voksne. Jeg dater en på 21, er selv kvinne på 44 :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er dårlig gjort overfor mannen. Da tenker jeg hvis han ønsker å stifte familie en gang. I såfall kaster hun bort tiden hans. Men hvis begge bare er ute etter useriøs moro, er det vel greit.

Han er da en voksen mann som greier å tenke seg frem til dette selv, og prioritere deretter.

Anonymous poster hash: 6be30...a8c

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig gjort overfor mannen? Han har jo selv valgt å være i et forhold med henne. Tror han er klar over alderen hennes liksom. :roll:

Anonymous poster hash: d5bf9...376

• Liker 16
Gjest Heartbeat
Skrevet

Synes også det er hot :) Har selv datet mye yngre menn :) Skal da vel ikke bare være menn som skal få ha yngre jenter

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er hun dama på stranden med sønnen sin?

Anonymous poster hash: 40dd9...5e7

More like barnebarnet. Æsj!

Anonymous poster hash: 3ae44...885

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er så patetisk med sånne gamle damer som skaffer seg knull med gutter på alder med deres egen sønn og vel så det, som enten får direkte eller indirekte betaling eller har en pervers fetish.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Demi holder seg godt, det skal hun ha. Det ligger nok uendelig mange timer og store beløp og forsakelser bak den kroppen. Det er litt trist også, dette (antakelig) enorme slitet for å holde seg ung og attraktiv.

Anonymous poster hash: 9278c...5e3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er så patetisk med sånne gamle damer som skaffer seg knull med gutter på alder med deres egen sønn og vel så det, som enten får direkte eller indirekte betaling eller har en pervers fetish.

Eneste som er patetisk her er alle som bryr seg og peker finger.

At det er greit og frivillig fra dem begge er det eneste som betyr noe.

Anonymous poster hash: 353ce...973

• Liker 8
Skrevet

Synes også det er hot :) Har selv datet mye yngre menn :) Skal da vel ikke bare være menn som skal få ha yngre jenter

Kjempehot. Og så ser hun fremdeles ut som en 30-åring..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Om hun har en "pen" kropp, er hun fremdeles 51 år gammel.

Anonymous poster hash: 7d544...51f

Skrevet

Men alle synes jo det er så fint og flott når damen er 27 år og mannen er 51...

• Liker 8
Gjest Eurodice
Skrevet

Tenker du det samme om forholdet hadde vært omvendt?

• Liker 5
Skrevet

Tenker du det samme om forholdet hadde vært omvendt?

Helt enig. Det bør være like fint enten det er mannen eller kvinnen som er eldst.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Hun ser veldig bra ut, men 24 år er stor aldersforskjell, uansett om det er mannen eller kvinnen som er eldst. Han kunne jo vært sønnen hennes... Virker som om hun søker bekreftelse...

Gjest Riskjeks
Skrevet (endret)

Men alle synes jo det er så fint og flott når damen er 27 år og mannen er 51...

Ikke meg du siterte, men jeg synes absolutt ikke det er fint og flott. Kjenner tre kvinner i midten av 20-åra med menn i alderen 45-55 år, og jeg synes det er tragisk. Alle kvinnene søker helt tydelig farsfigurer (alle har fraværende fedre og generelt utrygge oppvekster) og mennene er noen skikkelige gamle griser, rett og slett. Det MÅ ikke være slik, men i de fleste tilfeller mener jeg folk bør holde seg til partnere på omtrent egen alder (+- 10 år) om de ønsker et likeverdig og godt forhold.

Endret av Riskjeks
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...