AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er i en litt kjedelig situasjon akkurat nå: Jeg rotet litt med en som tydeligvis hadde dame(jeg visste ikke noe om det før etterpå) vi bare klinte en god stund og ingenting mer.. Første gangen ble vi oppdaget av bestekompisen hans. Jeg har ikke sagt dette til noen, og jeg regner med at bestekompisen ikke har noe nytte av å spre det heller. Noen dager etterpå rotet vi igjen(ingen sex denne gangen heller) da vi kom ut ifra soverommet var det ganske mange som så at vi kom ut ilag. Litt etterpå fortalte han meg st han hadde dane og jeg ble helt tom for ord. Jeg bor i en kjempe liten by og nå har vi fått rykter på oss om at vi har hatt sex og diverse andre ting. Han skylder selvfølgelig på meg, men jeg har ikke sagt det til noen, jeg aner ikke hvordan jeg skal fortelle ham det på en skikkelig måte at det ikke var jeg som spredte de ryktene. I tillegg har dama begynt å kjefte og anklage meg også. Jeg vet bare ikke hva jeg skal si for å virke troverdig. Selv om det ikke var noe mer en klining så tror de uansett ikke på meg! Noen tips til hvordan jeg kan si det på en skikkelig måte uten å virke desperat? Anonymous poster hash: 123b9...9d1
Charmander Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jo mindre du bryr deg om det, jo mer troverdig vil du være. Det er jo hele problemet ditt nå... Uansett så forstår jeg ikke at det kan være så big deal. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Det er jo han som er i et forhold, ikke du, så hva skulle du ha tjent på å lyve? Tror jeg bare ville spilt på det (som faktisk er sannheten). tror jeg bare ville prøvd å si det som det er. Dere klinte, men hadde ikke sex, du visste ikke at han var i et forhold, og du tjener nada på å lyve om det (så da burde de Jo forstå at du faktisk ikke gjør det heller.)Anonymous poster hash: ab756...bac 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Min erfaring tilsier dessverre at det vil gå mange rykter, mens få vil spørre eller tro på deg . Håper det går bedre for din del... Anonymous poster hash: 90c72...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Uansett rett og galt, hadde jeg sørget for å bare roe ned situasjonen, og gått videre. Jeg hadde henvendt meg til dama hans, og ingen andre med det første. Så hadde jeg sagt at jeg skjønner at dette sårer henne, at utroskap er forferdelig og ikke noe noen fortjener; men at du ikke visste at han hadde dame og at han har ingen rett til å pointe finger`n mot deg. Så hadde jeg latt de være i fred. Om ryktene fortsatte, hadde jeg sagt det samme til andre mennesker som over. Anonymous poster hash: 7e380...e97
nico. Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Er jo ikke så mye å gjøre, bare fortell sannheten og hold fast ved den, så får folk velge om de vil tro på den eller ikke. Gutten får stå for hva han gjør
Gjest Soley Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Jo mindre du bryr deg om det, jo mer troverdig vil du være. Det er jo hele problemet ditt nå... Uansett så forstår jeg ikke at det kan være så big deal. Helt enig med deg, skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg så mye om det... desuten er det gutten som burde få seg dårlig rykte, han er jo sammen med en annen...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Du må lære deg å gi bæng i rykter hvis du skal bo i en liten by. Slike menn skylder alltd på den uskyldige parten, og det er veldig vanlig at det er grunnen til drama og dårlig stemning i små miljøer. Anonymous poster hash: c6feb...1e9
Snowblind Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Du vet jo selv hva som er sant, så resten er bare å drite i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå