Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte dette denne uka og har tenkt å prøve etterpå. Men tar dere det i ansiktet? Hvis nei hvor begynner dere påføringen? Nedenfor halsen? Er litt skeptisk til å ta det i ansiktet men det er jo stygt med synlig skille... Vil helst ta bare på kroppen men hvor skal jeg begynne? Gir dette skummet fin farge? Det fikk veldig god kritikk i mag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv og ta på beina først du, så ser du hvilken farge den gir deg.. det beste er å ikke være kjempeblek, da er det lett at skiller viser.. jeg bruker forresten bare selvbrunern i ansiktet, men tar ikke så mye på

Skrevet

Takk skal du ha, det skal jeg gjøre. Har grunnlaget fra før da, har tatt endel sol, men er skremt av faren for føflekk kreft. Så jeg er ikke likblek. Er litt redd for å få hvite ringer rundt øynene av å bruke det i ansiktet. Men mulig jeg er overnervøs. Skal prøve på beina nå.

Skrevet

du har grunnlag ja, går sikkert bra det der.. good luck.. jeg har ikke fått hvite ringer rundt øynene før iallefall.. men jeg tar krem nesten helt opp til øyet

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har brukt det skummet i ansiktet uten problemer; start med lite og la det trekke inn før du evt påfører mer. Eneste dumme er at du kan bli ganske tørr i huden hvis du har tørr hud.

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg har også brukt det skummet på både kropp og i ansiktet. Det gir fin farge på meg i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...