AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Her går jeg hjem, fredelig og rolig, helt ute av det blå kommer en bil med en guttegjeng på fire. Alle hoier og roper, plystrer og grynter. Dette skjer spessielt når jeg er ekstra pyntet eller har en venninde med. Har opplevd dette siden jeg var 13-14 (av voksne menn) og aldri, ikke en eneste gang, har det vert behagelig. Jeg spør derfor dere jenter om dere også har opplevd gatetrakkasering og hvordan dere reagerer på det? Har aldri møtt en jente med positiv holdning til menn som brøler etter damer på gata. Og menn: Det er fint om du prøver å være hyggelig, men et smil og kanskje et hei og et lite kopliment holder lenge. Tusentakk Anonymous poster hash: 034fe...732 9
Reaper Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 (endret) ... Endret 12. februar 2024 av Reaper 15
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Hvis jeg ser en jente som går skikkelig horete bruker jeg å beføle hun, spesielt hvis hun er meget beruset... en hånd opp kjørtet og noen fingre... hehehehe... Anonymous poster hash: 32dc5...d07 6
Gjest avocadoen Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Har opplevd det (jeg kler meg helt normalt) og bryr meg katten i det. Gidder ikke bruke energi på sånt. 3
Gjest avocadoen Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Hvis jeg ser en jente som går skikkelig horete bruker jeg å beføle hun, spesielt hvis hun er meget beruset... en hånd opp kjørtet og noen fingre... hehehehe... Anonymous poster hash: 32dc5...d07 Blir flott den dagen du blir anmeldt da 28
flinkeceline Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Hvis jeg ser en jente som går skikkelig horete bruker jeg å beføle hun, spesielt hvis hun er meget beruset... en hånd opp kjørtet og noen fingre... hehehehe... Anonymous poster hash: 32dc5...d07 Seriøst, det er fjernt altså. Ja fy søren og du blir anmeldt! 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Blir flott den dagen du blir anmeldt da Nei, jeg blir aldri anmeldt for jeg bare løper fra stedet.... heheheheh..... Anonymous poster hash: 32dc5...d07 1
Annie70 Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 De fleste damer opplever vel dette fra tid til annen, men det er ikke noe godt sjekketriks og trolig ikke ment som det heller.... 8
Gjest Inferno Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Nei, jeg blir aldri anmeldt for jeg bare løper fra stedet.... heheheheh..... Anonymous poster hash: 32dc5...d07 Jeg hadde holdt deg igjen og banket deg grønn. Å holde pikken i buksa er menns ansvar, ikke kvinners. 23
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Jeg opplever det av og til. Tror ikke det er ment som flørting, men heller mobbing/trakassering. Jeg opplever det av innvandrermenn og tror de oppfører seg slik fordi jeg er norsk dame. Anonymous poster hash: 574a9...fdf 16
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Kanskje du ikke burde kle deg så jævla horete da? Offerklandring, hurra. Anonymous poster hash: 39b15...f5e 25
pantertante Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Hvis jeg ser en jente som går skikkelig horete bruker jeg å beføle hun, spesielt hvis hun er meget beruset... en hånd opp kjørtet og noen fingre... hehehehe... Anonymous poster hash: 32dc5...d07 Nei, jeg blir aldri anmeldt for jeg bare løper fra stedet.... heheheheh..... Anonymous poster hash: 32dc5...d07 Tror heller du skal bekymre deg over at mamma og pappa kan ta fra deg pc'en om de oppdager hva smårollingen deres troller om på nettet. 19
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Jeg opplever det av og til. Tror ikke det er ment som flørting, men heller mobbing/trakassering. Jeg opplever det av innvandrermenn og tror de oppfører seg slik fordi jeg er norsk dame. Anonymous poster hash: 574a9...fdf Dette har du nok rett i, i en god del tilfeller. Anonymous poster hash: b2c15...c79
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Kanskje du ikke burde kle deg så jævla horete da? Kult. Har du samme kommentar til voldtektsoffre? Det er aldri greit å legge skyld på offeret, skam deg Anonymous poster hash: 034fe...732 10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Kult. Har du samme kommentar til voldtektsoffre? Det er aldri greit å legge skyld på offeret, skam deg Anonymous poster hash: 034fe...732 Han er bare en provokatør. Ti ham ihjel. Anonymous poster hash: b2c15...c79 5
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Det er ganske irriterende ja, og noen ganger er det direkte ubehagelig. Hadde en bil fyllt med hoiende menn som sakket farten og fulgte etter meg et stykke imens jeg gikk alene til en fest i en mørk, folketom gate i Oslo for ikke så lenge siden, det var IKKE noe morsomt. Det er jo som du sier trakassering, ikke flørting, og det tror jeg de vet godt. Det handler jo ikke om å få dama, men er kanskje et tåpelig flokkdyr-rituale for mannfolket eller et forsøk på å nedverdige kvinnen en smule. Who knows. Merker det er ekstra populært blant noen av våre nye landsmenn som har mindre respekt for kvinnen. Tar ikke bussen fra Brugata lengre fordi jeg er så lei av dem. 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Mange menn som gjør dette har omskjærte peniser, og etter min erfaring er omskjærte menn mer hissige og voldelig enn de som ikke er det. Mange voldtektsmenn har jo omskjærte peniser. Skremmende. Anonymous poster hash: f8332...102
Alina X Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Bare ha en pk bacon i veska som dere kan kaste på dem. 16
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Bare ha en pk bacon i veska som dere kan kaste på dem. Haha ja! Eller sette på seg en grisemaske når man går gjennom byen Alina du er genial. Anonymous poster hash: f8332...102 5
Gjest made4u Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 TS ender muligens i kvinnegruppa Ottar etter hvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå