girlly Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Hei, JJ på 16 her.. Det siste halvåret har jeg snakket med en gutt på nettet. Han er perfekt på alle måter. Har gått gjennom en tøff periode nå og han lettet veldig på denne tiden. Han får meg til å le og bli glad på utrolig mange måter. Han maser litt på meg om sex. Er fortsatt jomfru, men føler faktisk at jeg er klar. Dette har jeg sagt til han. Problemet er bare det at jeg er usikker… er så redd for at han ikke skal like meg og utseendet mitt i virkeligheten. Jeg er sjenert og tilbakeholden mot alle nye mennesker, altså helt motsatt av hvordan jeg framstår på nettet og egentlig er. Har sagt det til han, og han sier at det er "care". Kroppen min er det verste - små pupper, passe rompe, vil si litt mage, brede skuldre/rygg... folk sier jeg har fine ben og det er omtrent det eneste jeg er fornøyd med... Har sendt bilde av meg i undertøy, men sender jo selvfølgelig aldri stygge bilder av meg selv... HJELP
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 De fleste gutter liker små pupper like godt som/bedre enn store. Anonymous poster hash: ac9cf...b6b 1
Gjest Awzm me Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Tror ikke det er noe problem. En gutt kunne knullet en sau om de var kåt nok, så han kommer sikkert ikke til å legge merke til noen av de "feilene" du ser på deg selv. Og som du forhåpentligvis en dag forstår ikke er noen feil i det hele tatt Endret 4. januar 2014 av Awzm me
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Bare pass på at han ikke utnytter deg. Anonymous poster hash: a22b5...950 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 De fleste gutter liker små pupper like godt som/bedre enn store. Anonymous poster hash: ac9cf...b6b Artig at de kan like små pupper like mye eller mer enn store, å like de mindre d'ekke mulig! Men sånn seriøst ts, menn er glad i pupper mer eller mindre uansett form. Anonymous poster hash: 258a1...1ce
Anders42 Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 For å sjekke om han bare er ute etter sex eller om han virkelig er interessert i deg som menneske så kan du jo si at du har bestemt deg for å vente med sex til du blir 18 Bare som en test, da vil jo reaksjonen og handlingene hans avsløre dette ganske raskt.
girlly Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2014 Hei, JJ igjen Jeg er også redd for at han skal ha forhåpniger om å ha sex første møte, noe jeg absolutt ikke har noen planer om... Kunne det vært lurt å ta med en venn?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Hvor gammel er han? Varseltegn at han allerede nå "maser" om sex, du burde ikke gi etter!Anonymous poster hash: 284a9...a9d
Dalila Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Jeg lurer også på hvor gammel han er. Ville helt klart møtt han et offentlig sted og hatt med en venn/venninne. Ikke alle er den de gir seg ut for å være, så det er lurt å være forsiktig. Sex synes jeg ikke er passende å mase om...
girlly Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2014 JJ her Han er 18 år Han maser ikke, bare snakker om det og sier at han er villig til å gjøre det med meg... Jeg snakker jo med han om det og teaser han litt Takk for alle svar btw:)
girlly Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2014 Jeg lurer også på hvor gammel han er. Ville helt klart møtt han et offentlig sted og hatt med en venn/venninne. Ikke alle er den de gir seg ut for å være, så det er lurt å være forsiktig. Sex synes jeg ikke er passende å mase om... Han er som sagt 18, og vi har "snappet" med hverandre så vet at han er den han er
Dalila Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Han er som sagt 18, og vi har "snappet" med hverandre så vet at han er den han er Ok, det er jo bra :-) Ville tatt det litt rolig. Han er nok mer enn villig til å gjøre det, men selv om han har vært der for deg i en vanskelig periode så synes jeg likevel ikke at du skal "belønne" han med sex, og er han en skikkelig fyr så forventer han ikke det heller... Dere kan jo møtes og se om dere finner tonen i det virkelige liv. Sånt vet man ikke før etter en stund, tenker jeg.
nico. Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 wow, er i nesten akkurat samme situasjon. Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå