AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Har et lite dilemma her. Mannen jeg dater, og har sex med, dater også andre... Ikke at dette i seg selv er det største problemet, men saken er at jeg tidligere har konfrontert han med dette, men han forteller ikke sannheten. Er ganske sikker på at han har vært på date i dag, men selv sier han at han har gjort noe helt annet. Jeg har en date med han i morgen og vurderer å konfrontere han med dette da, men er litt usikker på om jeg heller bør la dette ligge. Vi har jo ikke lovet hverandre noe som helst, så teknisk sett er han i sin fulle rett til å date andre. (Problemet mitt er løgnen) Har ingen "bevis", men sterke indisier. Så til spørsmålet: ville du konfrontert h*n med dette, eller ville du latet som ingenting og tatt opp "konkurransen" og satset på at du trakk det lengste strået til slutt?Anonymous poster hash: e3eb7...12e Anonymous poster hash: e3eb7...12e
Alice123 Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Det opplegget der hadde jeg ikke giddet. 1. Jeg gidder ikke date en som allerede dater andre. 2. Om jeg ikke vet med sikkerhet men misstenker at han dater andre. Så gidder jeg ikke innlede et forhold med en fyr jeg har så liten tillitt til allerede før forholdet har starta. 19
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Dette hadde aldri jeg funnet meg i heller. Første eller andre date kanskje, før man vet hva man synes om hverandre, men når man kysser e.l., og så avtaler date igjen, vil jeg være alene. Sex er i hvert fall åpenbart. Jeg synes ikke man burde trenge "monogami-praten" siden dette burde være åpenbart. Kanskje dater man bare noen uker og går videre til nestemann fordi det ikke var riktig, men en om gangen!Anonymous poster hash: 86cca...a65 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Dette hadde aldri jeg funnet meg i heller. Første eller andre date kanskje, før man vet hva man synes om hverandre, men når man kysser e.l., og så avtaler date igjen, vil jeg være alene. Sex er i hvert fall åpenbart. Jeg synes ikke man burde trenge "monogami-praten" siden dette burde være åpenbart. Kanskje dater man bare noen uker og går videre til nestemann fordi det ikke var riktig, men en om gangen!Anonymous poster hash: 86cca...a65 Beklager elendig språk..Anonymous poster hash: 86cca...a65
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Men er det ikke ganske vanlig at mange dater flere på en gang, men er ærlig om det? Må understreke at jeg tror det dreier seg om "førstegangsdater". En kopp kaffe, en tur på kino ol. Folk han møter via nettet. TSAnonymous poster hash: e3eb7...12e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Har et lite dilemma her. Mannen jeg dater, og har sex med, dater også andre... Ikke at dette i seg selv er det største problemet, men saken er at jeg tidligere har konfrontert han med dette, men han forteller ikke sannheten. Er ganske sikker på at han har vært på date i dag, men selv sier han at han har gjort noe helt annet. Jeg har en date med han i morgen og vurderer å konfrontere han med dette da, men er litt usikker på om jeg heller bør la dette ligge. Vi har jo ikke lovet hverandre noe som helst, så teknisk sett er han i sin fulle rett til å date andre. (Problemet mitt er løgnen) Har ingen "bevis", men sterke indisier. Så til spørsmålet: ville du konfrontert h*n med dette, eller ville du latet som ingenting og tatt opp "konkurransen" og satset på at du trakk det lengste strået til slutt?Anonymous poster hash: e3eb7...12e Anonymous poster hash: e3eb7...12e Så lenge dere kun dater har han lov til å date andre også tenker jeg. Jeg hadde kanskje konkurrert om ham dersom jeg likte ham godt eller så hadde jeg kanskje selv vurdert å treffe noen til ved siden av, men sex med flere enn meg? Nei da hadde jeg gått! Jeg ville nok ha spurt ham om dette og bedt om et ærlig svar, men ikke "konfrontert" ham slik du sier. Anonymous poster hash: aa7bf...5e6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Men er det ikke ganske vanlig at mange dater flere på en gang, men er ærlig om det? Må understreke at jeg tror det dreier seg om "førstegangsdater". En kopp kaffe, en tur på kino ol. Folk han møter via nettet. TSAnonymous poster hash: e3eb7...12e Jo, det er ganske vanlig. Anonymous poster hash: aa7bf...5e6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Jeg føler meg ganske sikker på at han ikke har sex med flere, så det er ikke her problemer ligger som sagt. Tror det er mer frykten for å gå inn i noe for fort, kanskje også spenningen ved å treffe damer på nettet som ligger bak disse datene. Tror de også bruker å være relativt korte. (2-3 timer) Jeg vet han liker meg godt og trives sammen med meg, så det er vel grunnen til at jeg "holder ut". Vi har en veldig god kjemi sammen, så sånn sett håper jeg det kanskje er snakk om å se at gresset ikke er så mye grønnere hos andre.Anonymous poster hash: e3eb7...12e
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Men er det ikke ganske vanlig at mange dater flere på en gang, men er ærlig om det? Må understreke at jeg tror det dreier seg om "førstegangsdater". En kopp kaffe, en tur på kino ol. Folk han møter via nettet. TSAnonymous poster hash: e3eb7...12e Jo det er vanlig å date videre og treffe nye til man treffer noen man vil være monogam med. Han får sex med deg mens han fortsetter å se etter den rette for han. Hva vil du med han? Endret 4. januar 2014 av Nettinettet 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Godt poeng som jeg skal ta med meg. Takk Jeg er selvsagt ute etter et varig forhold.Anonymous poster hash: e3eb7...12e
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Godt poeng som jeg skal ta med meg. Takk Jeg er selvsagt ute etter et varig forhold.Anonymous poster hash: e3eb7...12e Da sender jeg over en liten klem i tillegg, og håper du snart finner en fyr som vil føle det samme som deg og holde seg til deg Ofte kan det lønne seg å få vist litt mer av hvem du er og hvilken verdi du har, før dere går steget og har sex. Da er det i det minste lettere å sortere ut de som er ute etter å leke seg litt eller ikke.. No sex before monogamy som Patti Stanger sier.. hehe 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Jeg føler meg ganske sikker på at han ikke har sex med flere, så det er ikke her problemer ligger som sagt. Tror det er mer frykten for å gå inn i noe for fort, kanskje også spenningen ved å treffe damer på nettet som ligger bak disse datene. Tror de også bruker å være relativt korte. (2-3 timer) Jeg vet han liker meg godt og trives sammen med meg, så det er vel grunnen til at jeg "holder ut". Vi har en veldig god kjemi sammen, så sånn sett håper jeg det kanskje er snakk om å se at gresset ikke er så mye grønnere hos andre.Anonymous poster hash: e3eb7...12e Men dere to dater også og har hatt sex? Da dater man eksklusivt mener jeg. Rene venner av begge kjønn han møter i blant i tillegg til å date deg, det hadde vært noe annet- men du er rimelig sikker på at det er andre han har truffet på sjekkesteder på nett?. Jeg hadde ønsket å vite sannheten om hva han tenkte og om han eventuelt treffer andre, uansett. For usikkerhet er svært slitsomt. Og hva slags dates har dere hatt til nå, du og han? Og hva slags date har dere i morgen? Anonymous poster hash: aa7bf...5e6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Jeg traff han på nettet, så jeg er rimelig sikker på at det er der ja. Vi har pratet, pratet og atter pratet før det var aktuelt med sex, så jeg føler ikke dette har gått for fort fram. Når vi er på date så er det stort sett nettopp dette vi også gjør. Stort sett hjemme hos han, men også hos meg eller vi har vært ute på middag. Utover dette er det utallige sms'er og meldinger på facebook. Sånn sett ser jeg ikke hva jeg kunne gjort annerledes. Han hevder også at han trives godt i mitt selskap osv osv. Alt ligger sånn sett til rette, men det er bare 6-7 mnd siden han gikk ut av et langvarig forhold, så jeg tror vel ikke han vil forhaste seg inn i noe nytt.Anonymous poster hash: e3eb7...12e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Men om han har vært så mye sammen med deg, hatt sex mange ganger og snakker mye, og så leter han fortsatt?!! Da sier han jo inndirekte at han ikke tror du er den han leter etter. Jeg begynner nok å bli for gammel for dette ville aldri skjedd med meg...Anonymous poster hash: 86cca...a65 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er vel heller ikke fan av noe slikt, og normalt ville jeg vel satt ned foten. Er bare usikker på om det er det rette å gjøre, eller om jeg bør vente og se an?Anonymous poster hash: e3eb7...12e
Gjest Marsvinet Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Man slutter å være så sykt desperat etter en date, og går videre.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Jeg hadde aldri giddet å date kvinner som dater flere på en gang. Det er forståelig at man kanskje gjør det med uskyldige førstegangsdater, men når man er godt i gang så tyder det bare på at hun bruker deg som reserve. Anonymous poster hash: 4ae46...50b 1
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Men er du sikker på at han dater andre TS? Eller er det noe du tror? 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Jo det er vanlig å date videre og treffe nye til man treffer noen man vil være monogam med. Han får sex med deg mens han fortsetter å se etter den rette for han. Hva vil du med han? This.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Tror du må være litt ærlig med deg selv også. Du sier selv at det ikke er noe galt i at han dater andre, men at du bare "vil at han skal være ærlig". Hvis det virkelig ikke var noe problem, så hadde du ikke brydd deg med å spørre i utgangspunktet. Enten aksepterer du dette som et casual opplegg - fordi det er det det er - og lar være å spørre om hans dater eller så dropper du ham. Når en mann har truffet en kvinne han vil være med, så vet han det. Han slutter å lete. Nå får han fordelene ved et forhold (hengivenhet og jevnlig sex fra deg) uten noen av forpliktelsene. Hvorfor skulle han endre på det? Som kvinne har jeg også vært "mannen" i ditt tilfellet. Da jeg møtte en fyr som ville være med meg presiserte han at han ikke ville at jeg skulle treffe andre. Han tok også ned profilen sin fra nett og var klar på at han ville at jeg også skulle gjøre det. Anonymous poster hash: ec76c...3cf 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå