AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Ok, dette er en utblåsning så menn må ikke føle seg truffet, for jeg vet at dette gjelder et enkelt menneskes handling og ikke et kjønn. Men jeg trenger virkelig å høre at det finnes gode menn der ute, for det er menn jeg vil ha et forhold til. Menn som ikke går bak ryggen, slår, brøler, ødelegger gjenstander, er utro i hytt og pine, lyver og lyver og lyver. Skylder på andre for egne problem. Som ikke ALLTID, ALLTID setter seg selv aller først.. Det gjelder eksen min, jeg kan ikke skjønne at jeg elsket han eller kunne røre han. Er så sliten, og hver gang jeg har forsøkt å reise meg opp kommer han med noe ødeleggende for meg. Han behandler meg verdiløst i alle tenkelige situasjoner, og klager hvis jeg går videre- enda han ber meg om det. Kan man stole på deg, hvis man er snill og tillitsfull mot deg? Anonymous poster hash: c02f1...00d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Hva definerer du som løgn? Løgn er løgn, vel? Med mindre det er sånn "nei, spiste ikke den siste kjeksen" ? Anonymous poster hash: eb777...87c
Masterstudent90 Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Løgn er løgn, vel? Med mindre det er sånn "nei, spiste ikke den siste kjeksen" ?Anonymous poster hash: eb777...87c Kommer helt an på spørsmålet og hennes tidligere rekasjoner
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Jeg kan stoles på, men foretrekker å være singel.
Gjest Halvor Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Jeg suger på alle andre plan, men er ikke slik som det der. Ver så god neste.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Menn som ikke går bak ryggen, slår, brøler, ødelegger gjenstander, er utro i hytt og pine, lyver og lyver og lyver. Skylder på andre for egne problem. Som ikke ALLTID, ALLTID setter seg selv aller først.. Anonymous poster hash: c02f1...00d Det finnes nok mange flott menn som ikke gjør de tingene du lister opp her. Men problemet er vel kanskje at flere av disse mennene blir sett på som kjedelig og kanskje A4. Det er vel kanskje ikke så mange som vil ha slike menn når de kan få menn som er spennende som har vært i fengsel for å ha slått ned folk på utesteder eller kanskje forgrepet seg på kjæresten sin, stjålet biler, driver med narkotika osv. Mens menn som er snille og viser respekt for damene, og holder seg unna bråk blir kanskje sett på som puslete, som passer best å ha et vennskapelig forhold til. Det er kanskje ikke så stor gruppe av damer som tenner på menn som har eller sitter inne i fengsel for en forbrytelse, men man kan ikke nekte for at det finnes damer som sender fanbrev til strafffanger som må sone på livstid. Anonymous poster hash: 61d7a...c7d Anonymous poster hash: 61d7a...c7d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Kommer helt an på spørsmålet og hennes tidligere rekasjoner Så hvis hun hadde spurt om f.eks du snakket mye med en bestemt jente, og du gjorde det så du sa ja, og hun klikket. Hadde du altså løyet når hun spurte neste gang for å unngå krangelen? Dårlig eksempel, for man skal jo få snakke med andre og alt det der, men ja. Anonymous poster hash: eb777...87c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Hva definerer du som løgn? Eks: -Jeg skal ikke drikke mer alkohol siden jeg er voldelig mot deg når jeg drikker. Neste helg: Ute å drikker. Eks: -Fra nå av skal jeg være ærlig, og ikke være utro mer. Du skal bli så trygg igjen, jeg mener det! Du kan ha tilgang til alle mailene mine og telefonen min helt til du er trygg. To måneder senere, ingen komplikasjoner inntil: splitter ny og hemmelig mail. Eks: -Jeg liker ikke dop, har bare prøvd det to ganger Sannhet: Jeg tok kokain fire ganger i år, GHB året før, ecstasy året før der igjen. Eks. -Alle på jobben skulle på strippebar Respons: Haha, hva tenker du om det da? -Ser ikke vitsen, er ikke interessert Sannhet: dro dit hvert år de neste årene Dette er bare noen "småting" Anonymous poster hash: c02f1...00d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Det finnes nok mange flott menn som ikke gjør de tingene du lister opp her. Men problemet er vel kanskje at flere av disse mennene blir sett på som kjedelig og kanskje A4. Det er vel kanskje ikke så mange som vil ha slike menn når de kan få menn som er spennende som har vært i fengsel for å ha slått ned folk på utesteder eller kanskje forgrepet seg på kjæresten sin, stjålet biler, driver med narkotika osv. Mens menn som er snille og viser respekt for damene, og holder seg unna bråk blir kanskje sett på som puslete, som passer best å ha et vennskapelig forhold til. Det er kanskje ikke så stor gruppe av damer som tenner på menn som har eller sitter inne i fengsel for en forbrytelse, men man kan ikke nekte for at det finnes damer som sender fanbrev til strafffanger som må sone på livstid. Anonymous poster hash: 61d7a...c7d Anonymous poster hash: 61d7a...c7d Problemet er at jeg aldri har hatt sansen for badboys, alltid likt snille menn. Det er helt utrolig for meg, det jeg har fått høre. Han er ikke den jeg trodde han var; men jeg skjønte jo at noe var fullstendig galt. A4 eller litt kjedelig? Ja takk Anonymous poster hash: c02f1...00d 1
Gjest TheRighteous Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Eks: -Jeg skal ikke drikke mer alkohol siden jeg er voldelig mot deg når jeg drikker. Neste helg: Ute å drikker. Eks: -Fra nå av skal jeg være ærlig, og ikke være utro mer. Du skal bli så trygg igjen, jeg mener det! Du kan ha tilgang til alle mailene mine og telefonen min helt til du er trygg. To måneder senere, ingen komplikasjoner inntil: splitter ny og hemmelig mail. Eks: -Jeg liker ikke dop, har bare prøvd det to ganger Sannhet: Jeg tok kokain fire ganger i år, GHB året før, ecstasy året før der igjen. Eks. -Alle på jobben skulle på strippebar Respons: Haha, hva tenker du om det da? -Ser ikke vitsen, er ikke interessert Sannhet: dro dit hvert år de neste årene Dette er bare noen "småting" Anonymous poster hash: c02f1...00d Hjelp, for et grusomt menneske.. Syns synd i deg! 1
Masterstudent90 Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Så hvis hun hadde spurt om f.eks du snakket mye med en bestemt jente, og du gjorde det så du sa ja, og hun klikket. Hadde du altså løyet når hun spurte neste gang for å unngå krangelen? Dårlig eksempel, for man skal jo få snakke med andre og alt det der, men ja. Anonymous poster hash: eb777...87c Du hadde ikke hatt noe med det, hadde du fått til svar. Selv regner jeg ikke det som løgn. Men det eksmpelet om kjeksen du bagatelliserte. Mener du seriøst at du skal få lyve om at du ikke spiser ekstra så jeg ikke skal passe på vekten din da eller? typisk at du dro opp en sånn type løgn når du vet at vi ikke pleier å dra sånne løgner?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Høres ut som en fyr jeg kjente tidligere. Avbrøt rett og slett all kontakt med fyren, han hadde aldri noe godt med seg. Jeg er ikke en perfekt mann, men ville aldri slått dama mi, eller holdt på slik. Jeg vil faktisk si Gratulerer! Du har blitt kvitt han. Anonymous poster hash: d2d08...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Du hadde ikke hatt noe med det, hadde du fått til svar. Selv regner jeg ikke det som løgn. Men det eksmpelet om kjeksen du bagatelliserte. Mener du seriøst at du skal få lyve om at du ikke spiser ekstra så jeg ikke skal passe på vekten din da eller? typisk at du dro opp en sånn type løgn når du vet at vi ikke pleier å dra sånne løgner? Her er det tegn på sosiale antenner ass Anonymous poster hash: d2d08...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Du hadde ikke hatt noe med det, hadde du fått til svar. Selv regner jeg ikke det som løgn. Men det eksmpelet om kjeksen du bagatelliserte. Mener du seriøst at du skal få lyve om at du ikke spiser ekstra så jeg ikke skal passe på vekten din da eller? typisk at du dro opp en sånn type løgn når du vet at vi ikke pleier å dra sånne løgner? Har ikke kjærestene dine noe med hvem du omgås og snakker med? Alt det andre du skrev skjønte jeg egentlig ikke bæret av. Mente ingenting spesielt med den kjeksen, var bare det første jeg kom på egentlig.. Anonymous poster hash: eb777...87c
Masterstudent90 Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Har ikke kjærestene dine noe med hvem du omgås og snakker med? Alt det andre du skrev skjønte jeg egentlig ikke bæret av. Mente ingenting spesielt med den kjeksen, var bare det første jeg kom på egentlig..Anonymous poster hash: eb777...87c Nei, faktisk så har hun ikke det. Og ikke har jeg opplevd at noen faktisk har hatt annet enn respekt for akkurat det standpunktet heller.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Nei, faktisk så har hun ikke det. Og ikke har jeg opplevd at noen faktisk har hatt annet enn respekt for akkurat det standpunktet heller. Da har ikke du opplevd mye. Anonymous poster hash: eb777...87c 1
Masterstudent90 Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Da har ikke du opplevd mye.Anonymous poster hash: eb777...87c Jeg vet vel heller det å se meg ut jenter som respekterer meg. Eller så er jeg bare dyktig til å sette meg i respekt.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Jeg vet vel heller det å se meg ut jenter som respekterer meg. Eller så er jeg bare dyktig til å sette meg i respekt. Men hvorfor nekter du å fortelle om jentene du snakker med da? Har du så mye å skjule? Anonymous poster hash: eb777...87c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Eksen min var et utrolig hensynsløst menneske og hadde en personlighetsforstyrrelse. Han gjorde lignende ting som din eks og det var drama og nye spilleregler fra han hele tiden. Man hang aldri med, og kunne aldri egentlig unngå noe eller bli enige om noe. Men den nåværende samboeren min er fantastisk og jeg er utrolig lykkelig og fornøyd. Aldri følt meg så rolig og harmonisk, jeg har blitt så mye sterkere. Så det går virkelig an å finne bedre: TRO MEG Bygg opp deg selv først og bruk tiden din på dine ting en stund Anonymous poster hash: f88d9...6b4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå