AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Det er snakk om barn på 8 og 10 år? Eller hadde du nektet å sendt dem avgårde fordi du hadde savnet dem så mye? Anonymous poster hash: 5e8d3...1f6
Mafalda Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er så glad i ungene mine at jeg aldri ville nektet dem en fantastisk mulighet. Når det er sagt: hvordan blir det med skole? Å ta fri i tre måneder er ikke lett. 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Med far til mine barn? ALDRI! Med min far? Ja, absolutt Anonymous poster hash: 1f870...1eb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er så glad i ungene mine at jeg aldri ville nektet dem en fantastisk mulighet. Når det er sagt: hvordan blir det med skole? Å ta fri i tre måneder er ikke lett. Takker for et flott svar:-) Og det var en god måte å se det på, at jeg er så glad i dem at det hadde vært helt feil å nekte de denne muligheten:-) Alt er klarert med skolen og de får undervisning der de skal være også:-) Anonymous poster hash: 5e8d3...1f6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Ja. Har gjort det, kom bare positive erfaringer ut av det, pluss nytt språk:)Anonymous poster hash: 41343...22f 1
Silfen Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Ja, seff. Opplevelser er noe som rangerer høyt i min bok og jeg ville ikke nektet de den muligheten. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ville sjekket opp muligheten til at jeg kanskje kunne besøkt dem en liten tur i løpet av denne perioden.. Og så ville jeg snakket med dem om dette var noe de ønsket selv Så måtte jeg vel bare prøvd å sende de av gårde da.. Med avtale om å snakke på skype så og så ofte! Anonymous poster hash: 1b7a1...fb0 6
GammelKaktus Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Jeg kunne nok aldri ha sendt lillegutt av gårde med hans far, men med en voksen som både jeg og lillegutt kjente VELDIG godt, som min bror eller noe i den duren så skulle det nok gått greit. Iallfall når han var i skolealder, ikke før. Men jeg hadde nok savnet gutten min veldig mye
Ciara Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Ja, det hadde jeg gjort hvis det ordnet seg med skole. Slike muligheter kommer veldig sjelden og er viktigere enn mitt savn. Men jeg hadde kanskje kunnet besøke? 2
Gjest Marmot Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Ja, jeg hadde nok synes det var urkjipt selv, men det er det bare å leve med, synes jeg.
Pinkee Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Hvis dem har god kontakt med far i hverdagen, og alt med skole og slikt er ordnet, da hadde jeg sendt dem. Men, savnet, helt klart. 2
Stinelin Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Hadde også sendt dem avgårde (og lagt inn et besøk selv om det var mulig).
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Absolutt, for deres del. For min del hadde jeg meldt meg på ca 100 kveldskurs og blitt treningsnarkoman samt besøkt dem noen ganger for å få tiden til å gå Anonymous poster hash: 9244e...923
Myrthel Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Jeg hadde ikke vært bekymret for at de ikke hadde det bra med pappaen sin (mannen min), men jeg vet at de hadde savnet meg veldig og det hadde gjort vondt. Det samme hadde mitt savn gjort. Jeg unner selvsagt ungene mine gode opplevelser, men mammafølelsene skriker at jeg også vil oppleve dette spesielle sammen med de. Jeg syntes mye av lykken i livet er å se gleden til barna når de opplever nye spennende ting. Dette knytter oss ekstra tett sammen og det hadde nok vært vondt for oss alle å ikke oppleve dette sammen. Mulig det er ekstra vanskelig for meg, siden vi har valgt å ikke ha barna i barnehage og SFO - og ønsker å dele alle opplevelser med barna. Hadde de vært i barnehage hele barndommen og f.eks 50/50 hos meg og far ellers, ville vi jo vært vant med mye distanse. Endret 4. januar 2014 av Myrthel
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Nei jeg tror ikke det. Da ville jeg også vært med(er gift med barnas far), og ville heller ikke vært uten ham så lenge. Kjenner barna mine godt nok til å vite at de hadde savnet meg for mye. Men alle 4 kunne gjerne dratt sammen:)Anonymous poster hash: 56241...da9
Gjest Akiko Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Greit nok at de hadde gått glipp av en fantastisk mulighet, men tre måneder er for lenge.
HvittHus Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Selvfølgelig hadde barna fått dra. Hvis de ønsker dette selv, skal ikke mammas savn stå som en hindring for en fantastisk opplevelse. 3
Manolo Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Helt klart! Jeg unner mine barn hele verden, og dessuten eier jeg dem ikke. Det hadde selvfølgelig vært trist at det ikke var meg de skulle oppleve dette spesielle med, men tenk så flott pappa/barn tid! Man bør ikke være egoistisk når det gjelder barna 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Ikke når det er snakk om barn i skolealder. Da er jeg sterkt i mot å la dem få fri utover de retningslinjene skolen har for det. Men siden jeg kun har barnehagebarn så hadde det gått fint før det kommer i skolealder. Anonymous poster hash: 1ed39...d6d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Her var det et par egoister ja.. DEre som tydeligvis mener at barna ikke kan klare seg uten mammaen sin, tenker dere på lik måte når det gjelder pappa? Får barna en opplevelse for livet som de selv ønsker å være med på så er jeg rimelig sikker på at det ikke er noe problem så lenge ikke mamma gir dem dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 85ce9...421 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå