Elinori Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 En jeg har vært på en date med gjennom nettet for over 1 år siden, møtte jeg nå igjen i jula. Ble med han hjem og jeg kasta meg over han. Han har invitert meg på kun ting hjemme hos han i ettertid, og snakker egentlig mest om seg selv. Spør ikke meg om noe. da er det heller at vi snakker om andre ting. Men vi har ikke bare sex, har sett mye film og snakket litt. Dette har jo opptadd tida mest.. Har selv ikke spurt noe mye om han, men mer enn hva han har gjort. Føler jeg selv har vært laidback til det hele og ikke gjort noe jeg ikke har villet selv. Han har tatt iniativ til å kose og sette seg nærme meg og sånn. Kysser meg alltid hade og kjører meg hjem. Virker dog ikke som om han har noe hastverk med å kaste meg på dør etter sex. Alltid jeg som foreslår at det er på tide å dra hjem. Etter 3-4 dates så fikk han skikkelig merkelig oppførsel og begynte å kødde og teste meg ut med diverse ubehagelige spm som han lo bort. F.eks han sa visst jeg bare ga BJ i forhold så var det bare å glemme å få d. Skjønner ikke greia?? Tenker det er usikkerhet jeg da men vet jo aldri. Han spurte også om jeg hadde data noen før og litt om familie. Ble så paff av oppførselen at jeg ville dra hjem asap, han kjørte meg dog hjem, men var tydelig skuffa? eller forvirra? over at jeg plutselig ville dra. Likevel så inviterte han meg på kaffe en annen dag. Paff som jeg ble så svarte jeg bare vennllig kanskje og tygde litt på saken. Konfronterte han med det etter åha tenkt litt over tekst og at jeg overhodet ikke likte oppførselen han sist, og da fikk jeg til svar at han var usikker på hva jeg ville med han. Føler likevel vi har "noe" interessant mellom oss som jeg ikke helt vet hva er, men har lyst til å finne ut av. Cluet er at jeg nå faktisk har gått litt fra å gi faen og se hva som skjer til at jeg undres om dette også er en av de manipulerende idiotene.. Anyways jeg har sagt at jeg ikke vissste hva jeg ville enda, men at vi kunne bli bedre kjent å se hva som skjer. Etter den samtalen har vi snakket litt mer ilag på de siste møtene. Har også avtalt å møtes over helga. Skal jeg da ta kontakt på den dagen for å avklare møte eller? Trenger noen innspill..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Bor han i Stavanger? Anonymous poster hash: dd324...4bc
Gjest Cartman Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Kan hende at han ble nervøs. Når mennesker blir nervøse, så er de ikke seg selv. Tenk på det. Han var ikke slik i starten, men det kom etter hvert. Hvorfor gjorde det det? Kanskje fordi han følte det ble mer seriøst? Kanskje han følte mer for deg og prøvde å være morsom, artig og tøff? Han snakker mye om seg selv. Kan være at han føler det er tryggest. Fort gjort at man starter en opphetet diskusjon om politikk og samfunn. Litt kjipt å gjøre det på en date? Hvis du synes han er grei, så er det bare å kjøre på. Alle menn kan være manipulerende, men du vet ikke om han er en slik en. Dette kan ikke være noen big deal.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Om du ikke er sikker på han og ikke vet hva du vil ennå så kan det jo hende at han merker dette på deg. Jeg som mann merker ofte godt om hun ikke er helt "der". Nå har du jo også bekreftet det ovenfor han så da er det kanskje best for dere begge om dere går videre? Fra en manns perspektiv betyr jo en melding om at hun ikke vet hva hun vil ofte det samme som at hun ikke er interessert, det er bare en pen måte å si det på. Anonymous poster hash: 0319a...2ef
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Om du ikke er sikker på han og ikke vet hva du vil ennå så kan det jo hende at han merker dette på deg. Jeg som mann merker ofte godt om hun ikke er helt "der". Nå har du jo også bekreftet det ovenfor han så da er det kanskje best for dere begge om dere går videre? Fra en manns perspektiv betyr jo en melding om at hun ikke vet hva hun vil ofte det samme som at hun ikke er interessert, det er bare en pen måte å si det på. Anonymous poster hash: 0319a...2ef Gjør det? Jeg skriver bare sånne meldinger når jeg er redd og trenger mer bekreftelse fra fyren. Pass deg så du ikke overtolker "ikke helt 'der' " når det i virkeligheten handler om noe annet. Ofte trenger man litt mer for å komme i mål, og det er da eventyret begynner. Anonymous poster hash: 085ac...385
Elinori Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2014 Takk for gode svar. Jeg som dame blir jo også mer skeptisk når en fyr begynner å teste meg ut og har rar oppførsel som ike akkurat er så trivelig der og da, men holder en knapp på usikkerhet hos han selv. Dere fikk meg iallefall til å tenke litt etter og nå har jeg iallefall gitt tydelig interesse, så nå kan han ikke engang lure på det. Så får jeg se om han følger opp og viser om han er interessert. En annen ting.. Siden vi har sex hvordan kan jeg ta opp monogami med han på en ok måte? Jeg er ikke interessert i å date noen som dater andre og iallefall ikke når jeg har sex med han. Jeg svarte at jeg ikke visste ennå, men fortsatt ville møte han for å se. Skjønner ikke hvordan det kan bety at jeg ikke er interessert.. Var akkurat det jeg mente til han, for jeg føler jeg vil ha litt mer bekreftelse fra han før jeg kaster meg uti det. Nå har jeg jo kasta meg ut i det likevel da. Virket som god respons, men må uansett se an om han følger opp nå.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Har vært utsatt for noe liknende tilfeller: at dates plutselig har frontet en eller annen bastant mening i en hypotetisk samtale om forhold/etablering. F.eks. i samtale om et bekjent par: "jeg ville ALDRI ha flyttet inn så raskt, er ukult å bo med jenter". Jeg har aldri vært den typen jenter som overanalyserer hva gutter sier, har ofte opplevd at det jenter anser som upassende å si kan være helt ubevisst fra guttens side, men samtidig så stusset jeg sånn på den bemerkningen at jeg bare lot hele fyren gå. Jeg orker ikke å presse på et forhold til noen som sier sånt, det blir bare rart for min del. I etterkant tok fyren kontakt og lurte på hvorfor jeg droppa han, for han syntes at vi hadde en good thing going, haha. Men da var jeg allerede på vei inn i noe nytt. Det tok han bare seks måneder og formulere at han ville ha noe seriøst med meg og det ble litt for tynt for min del. Anonymous poster hash: fa65d...745
Elinori Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2014 Ja, er jo meget rart å si sånt da. For min egen del så tenker jeg jo tvert at han ikke er interessert når de sier slike ting. 6 måneder er tynt ja.. Herregud. Jeg gir det toppen 3 dager før jeg går videre. Har venta nok på treige mannfolk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå