AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Har du noen gang følt at du dater noen som er for bra for deg? Jeg har datet en fantastisk mann i ca. en måned nå. Han er 30, jeg er 25 år. Jeg forstår virkelig ikke hva han ser i meg!! Han er flott å se på, suksessfull, eier leilighet og bil, er snill, omsorgsfull osv. Han er også sporty, og jeg vet at han får mange tilbud fra damer. Jeg er ikke like "bra". Jeg er student og jobber utenom, bor på hybel og ser helt grei ut. Ikke noe spesielt. Jeg er sosial og har mange venner, så dette handler ikke om dårlig selvbilde, eller vrengbilde av meg selv. Jeg er rett og slett bare realistisk.. Det handler om at han kunne fått noen mye bedre og penere. Noen som har opplevd det samme?Anonymous poster hash: 1c872...34e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Han er jo 5 år eldre enn deg da, han var vel ikke der han er nå for fem år siden? synes han høres ut som en helt vanlig 30 åring og du som en helt vanlig 25 åring, ser ikke problemet :-) Anonymous poster hash: cb647...eb4 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ville ikke vært i et forhold med en jeg syntes var for bra for meg. Anonymous poster hash: cbbd1...fca 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 At han har leilighet,bil osv er vel pgs st han er ferdig med utdannelse å tjener mer penger enn du som er studentAnonymous poster hash: a60f1...312
Dalila Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Hva er det som er "for bra"? Utseendet? Livsstilen? Hvorfor skulle du være "dårligere"? Jeg tror ikke man objektivt kan bedømme sitt eget utseende, og dersom han er forelsket i deg er du verdens vakreste. Blir mer nysgjerrig på hvorfor du ikke skulle fortjene han? 1
super-s Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes det er synd når folk tenker sånn. Jeg kjenner folk som har slått opp/tenkt på å slått opp med typen fordi de føler han fortjener noe bedre. Jeg tenker som så at han har egen fri vilje, og at hvis han ikke ønsker å være i forholdet, så kan han ta det valget selv. Ikke ranger ham i forhold til deg selv. Vær heller glad for at han liker deg for den du er, og at dere har det bra sammen! 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har det ofte i blant ganske likt som deg. Hvis jeg møter en person som det er gjensidig interesse, føler jeg i blant at denne personen er for bra for meg, og kunne funnet en mye bedre person enn meg. Å avgjøre om en person er for bra eller dårlig er en subjektiv vurdering, der man kan få mange ulike meninger fra forskjellige folk. For alt du vet så kan det hende at denne mannen føler at du er for bra for han eller helt midt i blinken. Han kan jo vektlegge andre ting enn det du gjør. Jeg personlig føler dette i blant ved at jeg vektlegger utseendet i for stor grad. Jeg synes du skal prøve å ikke tenke for mye over dette, og nyte å bli bedre kjent med denne mannen. Anonymous poster hash: 5dd17...ff3 Anonymous poster hash: 5dd17...ff3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 At han har leilighet,bil osv er vel pgs st han er ferdig med utdannelse å tjener mer penger enn du som er studentAnonymous poster hash: a60f1...312 Hva har det noe å si? om dette ikke er noe problem for han og om han ikke breye seg så har det vel ikke noe å si? TS blir jo ferdig med studie hun også men det skal da ikke hindre dem i å like hverandre? Anonymous poster hash: e4387...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå