Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Dette innlegget hører like godt hjemme på Data og Internett som på Ris/ros osv. Derfor velger jeg for første gang å dobbeltposte et innlegg. Jeg bruker nå Opera som nettleser. Brukte tidligere IE. Hver gang jeg klikker på en av lenkene under Diskusjoner i stolpen til høyre blir jeg logga ut. Jeg må logge inn igjen, og kommer så til sida jeg har bedt om. Sia jeg akkurat har blitt logga ut for så å logge inn igjen er "Nye innlegg" tom. -Og det var ikke akkurat ei tom side jeg klikka på "Nye innlegg" for å finne... Ligger feilen i mine innstillinger i Opera (7.50)? Er det noe spesielt med kodinga av stolpelinkene? Har noen et forslag til løsning?
Gjest Starya Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 Alt jeg kan si er at jeg bruker Opera, og har ikke det problemet.
Crazee Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 Sært. Eg har ingen problem med det. Med opera 7.50. Einaste eg kan komma på at du kan sjekka, er innstillingane under 'History and cache' - eg har at eg alltid sjekkar sidene (check documets: always) Om ikkje det hjelper, så får me prøva noko anna.
14062003 Skrevet 16. mai 2004 #4 Skrevet 16. mai 2004 Har du enablet cookies som trengs for å surfe innlogget på KG? Vet jeg mistet den faste innloggingen da jeg ble for streng med min brannmur en gang i tiden...
Gjest Tispa i.i. Skrevet 16. mai 2004 #5 Skrevet 16. mai 2004 Skal sjekke dette. Pussig likevel at jeg logges ut når jeg bruker disse linkene og ikke ellers.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #6 Skrevet 18. mai 2004 Om ikkje det hjelper, så får me prøva noko anna. Ja. No får me prøve noko anna...
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #7 Skrevet 18. mai 2004 Har du enablet cookies som trengs for å surfe innlogget på KG? Vet jeg mistet den faste innloggingen da jeg ble for streng med min brannmur en gang i tiden... Cookies er på, og det er ikke gjort endringer i brannmuren. Jeg har ingen problemer med å surfe rundt på KG og forbli innlogga. Det er bare forum-lenkene i høyre stolpe som logger meg ut. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #8 Skrevet 18. mai 2004 Dette er helt sprøtt. Plutselig fungerer ting helt perfekt -uten at jeg har gjort noe som helst :kløsegihodetsmiley:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå