Gå til innhold

Til gamle gubber og unge jenter.

Anbefalte innlegg

Gjest Summers
Skrevet

Når jeg omgås folk som er mye yngre enn meg føler jeg mer fort gammel, gjelder det også dere menn som har en mye yngre kjæreste, ogtilsvarende til jenter føler dere dere unge og er det kanskje en av grunnene til dere liker å være sammen med gamle gubber?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 26 og sammen med en på 40, og føler meg ikke yngre av å være med han, føler meg kanskje litt eldre på noen måter, da jeg lever et litt mer etablert liv enn mine jevnaldrende venner. Er jo så klart situasjoner hvor det blir tydelig for oss begge at han har mer livserfaring - for eksempel har han gitt meg mange gode råd ift. karriere osv., men i det store og det hele så er ikke aldersforskjellen noe vi legger merke til.

Jeg tror nok at forholdet kanskje hadde vært mer utfordrende dersom vi hadde merket mer av aldersforskjellen. I starten så var det noen utfordringer som jeg ikke har hatt i tidligere forhold, det var noen aha-opplevelser både på godt og vondt for å si det sånn. Men nå føler jeg at vi kjenner hverandre såppas godt at vi ikke legger merke til sånt lengre.

Anonymous poster hash: 33133...b65
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...